Sirdaludin käyttäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä ole sirdalud mitään auttanut. Lekuri antoi jatko-ohjeet et nostaa annos 2mg->4mg. Ja jatkaa buranan kanssa. Saas nährä minkä se sitten tekee... Sais alkaa jo tää lihasjännitys löysäämään. :/

Minä kun en ole syöny mitään lääkkeitä, edes särkylääkkeitä kun ihan pakosti. äkkiseltään tommoset myrkyt kehoon joka päivä niin pistäähän se vähän oireita tekemään. :|
Vatsahaavaa sun muuta juttua.

niska hartia kivut jatkunu jo puolvuotta enkä usko että koskaan niitä edes saan kuntoon, sen olen päättäny että mulle on turha määrätä minkäänlaisia tabuja.

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
niska hartia kivut jatkunu jo puolvuotta enkä usko että koskaan niitä edes saan kuntoon, sen olen päättäny että mulle on turha määrätä minkäänlaisia tabuja.

Hui, miten sä pystyt oleen niska-hartiakipujen kanssa? Mulla tekee välillä niiiiiin tuskaa... Pari kuukautta olen tässä nyt kärvistellyt. |O

tulehdus kun oli niin sehän on selvä että kuuri on syötävä mutta en todella buranaa. Tuon yhden kuurin söin sirdaluuttien kans niin tulos ei mikään kiva. Hieronnassa käyn jatkuvasti mutta sekään mitään auta. Fysioterapeutilla käyny mutta ei mitään tuloksia. :(

Nyt mulla on koko pääkin jumissa, pään lihakset täynnä patteja ja välillä tuntuu kun olis pää jossain puristuspenkissä, silmiä särkee ja turpoo silmäkulmat.

viimeks lähin lääkäristä ovet paukkuen kun ei kirjottanu lähetettä mulle fysikaaliseen, ois vaan lisää lääkkeitä tarjonnu, jotain saakelin vahvoja särkylääkkeitä. Nyt ite makselen kauheita summia että saan pienen hetken olla edes rentona.

ekan viestin ku luin niin ihmettelin et mitäs kummaa sirdalund voi muka tehdä, kun ei se kipuakaa hellitä. mutta vissiin se joillekki voi. itselläni ei juuri ollu vaikutuksia, ei hyviä eikä huonoja, 4mg oli käytös ja pitkiä aikoja. ja teillä tuntu olleen kuuriluontoisesti.

mikähä huuhkain se kipupolin lääkäri tosiaa oli ku jälkeenpäin olen alkanu ihmettelee monia noita lääkitysjuttuja ku saattoi ilman taukoja piettää vaikka mitä lääkkeitä, ja useimmat lääkärit kun on sitä mieltä et vahvat kipulääkkeetki pitäis ottaa kuureina.

mulla saattoi mennä pari vuotta ilman taukoja, kunhan vähä nostettii annoksia ja vaihettii rohtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Omituinen:
ekan viestin ku luin niin ihmettelin et mitäs kummaa sirdalund voi muka tehdä, kun ei se kipuakaa hellitä. mutta vissiin se joillekki voi. itselläni ei juuri ollu vaikutuksia, ei hyviä eikä huonoja, 4mg oli käytös ja pitkiä aikoja. ja teillä tuntu olleen kuuriluontoisesti.

mikähä huuhkain se kipupolin lääkäri tosiaa oli ku jälkeenpäin olen alkanu ihmettelee monia noita lääkitysjuttuja ku saattoi ilman taukoja piettää vaikka mitä lääkkeitä, ja useimmat lääkärit kun on sitä mieltä et vahvat kipulääkkeetki pitäis ottaa kuureina.

mulla saattoi mennä pari vuotta ilman taukoja, kunhan vähä nostettii annoksia ja vaihettii rohtoja.

Minua hirvittää jo tuo kuuri,kun yhdenkin annoksen pitäisi vaikuttaa. Mut kaikkeni teen kyl jos tää helpottas oloa. En tiä kyl et miten tuo on, voiko sitä syödä vuositolkulla... Kuulostaa kyllä hurjalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Omituinen:

Sirdalud rentouttaa lihakset. Valitettavasti niiden jännittyneiden lisäksi myös ne muut... Buranaa määrätään siksi, että auttaa kipuun(..??..) ja vie tulehdusta pois.
Mutta mutta. Onkos kelleen tullut pieneen mieleen että liikunta ois se paras lääke? Sitä pitäis harrastaa säännöllisesti, vähintään joka toinen päivä. Tää surffailu ja palstailu on pahinta myrkkyä noille niska - ja hartialihaksille. Usein myös selälle.

Ei se pelkkä lääkekuuri riitä jos paikat jumissa kunnolla. Fysioterapiaa ja liikuntaa sen jälkeen! Ja se lääkekuuri pitäis auttaa oikein otettuna 10 päivän aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Mä en voi niitä syödä..Juuri ton pönttö sekaisin-fiiliksen vuoksi. Olen kokeillut molempia, 2 mg ja sitä 4 mg. Ei pysty. :(

Toimii Voltaren Rapid + Burana 600 mg, niskaongelmat ratkeaa sillä. Eikä mene kuuppa sekaisin. :)

Ei ei ei kummatkin tulehduskipulääkkeitä ei saa syödä samaanaikaan muuten tulee viikatemies.

Itseäni eivät lääkkeet yleensä ole väsyttäneet, joten siksi otin Sirdaludin 2mg aamulla, kun koko kroppa oli ihan jökissä. Tulos oli, että istuin ihan silmät ristissä työpaikalla. Väsymys siis tuli, mutta kivut lähtivät. Suosittelen siis ennen unia ottamaan.

eli itsellä riitti avuksi 1/4 osa tablettia aluksi, ei tarvinnut enempää ja totta että liika on liikaa, tämä on hyvä lääke jos aloittaa/annostaa varovasti. Kun itsekin olen pienehkö naisihminen , sain tuttavalta neuvoksi varovan annostuksen vaikka lääkäri kirjoittikin 1-2 tbl kerralla kolmesti, taju ois varmaan mennyt kun olisin ottanut! Koko päivän riitti 1,5 tbl koko aikana lihasjumiin....

Niin eli itse 100mg Ketorinin knas ja juu, närästäisi kovasti muuten , mutta lekuri neuvoi ottamaan vatsansuoja-ainetta eli esim Zolt, Omeprazol tms yhtäaikaa särkylääkkeen kans ja Sirdat eri aikaan sitte...

Yhteistyössä