H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Minä en saanu tuosta yhdistelmästä kun mahani pilalle, enkä vieläkään ole kuntoon tullu. :/
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:niska hartia kivut jatkunu jo puolvuotta enkä usko että koskaan niitä edes saan kuntoon, sen olen päättäny että mulle on turha määrätä minkäänlaisia tabuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Omituinen:ekan viestin ku luin niin ihmettelin et mitäs kummaa sirdalund voi muka tehdä, kun ei se kipuakaa hellitä. mutta vissiin se joillekki voi. itselläni ei juuri ollu vaikutuksia, ei hyviä eikä huonoja, 4mg oli käytös ja pitkiä aikoja. ja teillä tuntu olleen kuuriluontoisesti.
mikähä huuhkain se kipupolin lääkäri tosiaa oli ku jälkeenpäin olen alkanu ihmettelee monia noita lääkitysjuttuja ku saattoi ilman taukoja piettää vaikka mitä lääkkeitä, ja useimmat lääkärit kun on sitä mieltä et vahvat kipulääkkeetki pitäis ottaa kuureina.
mulla saattoi mennä pari vuotta ilman taukoja, kunhan vähä nostettii annoksia ja vaihettii rohtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Omituinen:ekan viestin ku luin niin ihmettelin et mitäs kummaa sirdalund voi muka tehdä, kun ei se kipuakaa hellitä. mutta vissiin se joillekki voi. itselläni ei juuri ollu vaikutuksia, ei hyviä eikä huonoja, 4mg oli käytös ja pitkiä aikoja. ja teillä tuntu olleen kuuriluontoisesti.
mikähä huuhkain se kipupolin lääkäri tosiaa oli ku jälkeenpäin olen alkanu ihmettelee monia noita lääkitysjuttuja ku saattoi ilman taukoja piettää vaikka mitä lääkkeitä, ja useimmat lääkärit kun on sitä mieltä et vahvat kipulääkkeetki pitäis ottaa kuureina.
mulla saattoi mennä pari vuotta ilman taukoja, kunhan vähä nostettii annoksia ja vaihettii rohtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä en voi niitä syödä..Juuri ton pönttö sekaisin-fiiliksen vuoksi. Olen kokeillut molempia, 2 mg ja sitä 4 mg. Ei pysty.![]()
Toimii Voltaren Rapid + Burana 600 mg, niskaongelmat ratkeaa sillä. Eikä mene kuuppa sekaisin.![]()
Minä en saanu tuosta yhdistelmästä kun mahani pilalle, enkä vieläkään ole kuntoon tullu. :/
Kerro lisää - sehän on monelle ollut hengenvaarallinen lääke!
Pitäiskö tajuta?No minä en voinut niitä käyttää just sen takia kun olin ihan pihalla.Oli ihan voimaton olo enkä tajunnut mistään mitään.
suolistosairailta kokonaan kiellettyMinä en saanu tuosta yhdistelmästä kun mahani pilalle, enkä vieläkään ole kuntoon tullu. :/