Ä
äipä
Vieras
Ollaan menossa kaverin ja sen tytön kanssa sirkukseen. Kaks aikuista ja 2 vähän alle 3-vuotiasta.
Mietin tässä että mistä kohdilta katsomosta ne paikat kannattais ottaa? Aitiosta vai sitten vähän ylempää? Aion siis tilata liput valmiiksi netistä ettei tartte paikan päällä jonotella.
Viimesestä sirkuksessa käynnistä on itselläni varmaan 20 vuotta, joten en muista miten mistäkin paikalta näkee
Mietin tässä että mistä kohdilta katsomosta ne paikat kannattais ottaa? Aitiosta vai sitten vähän ylempää? Aion siis tilata liput valmiiksi netistä ettei tartte paikan päällä jonotella.
Viimesestä sirkuksessa käynnistä on itselläni varmaan 20 vuotta, joten en muista miten mistäkin paikalta näkee