sirkus tulee kaupunkiin... ja maksaa vähintään 88 e!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
njoo, taisin luvata tytölle keväämmällä, että pääsee sirkukseen kun semmonen seuraavaksi tulee tälle kylälle. No se on sit tasan 2 viikon päästä, sirkus finlandia.

Lapset on 6 ja 4 v. Näytös alkaa 18.30 ja kestää 2 tuntia, aika myöhään siis menee.

Sinne sit menee joko kaikki tai ei kukaan ja näemmä halvimmillaan, c-katsomoon se tekee 88 euroa, miinus s-bonusalennus, onko se sitten 74e.

Tytön ystävä pääsee sinne myös ja sille ostetaan aina kaikki mahdollinen oheiskrääsä, eli siihen mennee parikymppiä tykö.
Ei tää meille mikään mahdoton summa ole, mutta on se silti aika paljon, pahimmassa tapauksessa kuopusta alkaa pelottaa ja pitää toisen aikuisen lähteä sen kanssa kesken pois.

Taisin pitää saman puheen kesällä muumimaailmassa kun meni satanen siihenkin keikkaan... :headwall:

juujuu, tiedän, että meillä on oikeasti varaa ja kaikilla ei ole eikä tämä ole pakollinen ohjelmanumero, mutta on se silti kallis! :o

Olen itse ollut noin 7-vuotiaana ensimäisen kerran sirkuksessa ja muistan siitä lähinnä sen, että yksi norsu kakkasi kesken esityksen ja tuli mies lapioimaan sen pois. Kottikärryt tuli täyteen, se on siis yhden norsunläjän koko... :laugh:

Ihana tuo sun sirkusmuisto :D
Mä oon käyny pienenpänä kanssa ja mulla on tallessa vielkin ne käsiohjelmat: niit on ollu kiva kattella jälkeenpäin kun oon nyt aikuisena tutustunu useisiin niihin esiintyjiin. Täytyy sanoa, että harvojen esiintymisistä on kuiteskaan muistikuvia jääny.

Me kans ollaan mietitty, et jaksaakohan toi meidän 2v lähteä katsomaan. Isoveljensä on ollu 2-vuotiaasta lähtien mukana, mut tuo kakkonen on luonteeltaan vähän erilainen.

Yhteistyössä