sisään kasvaneet karvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
oon ihmetelly jo jonkin aikaan miks sääret täynnä mustia pilkkuja. no selvis se syy kun tänään aloin tutkia asiaa tarkemmin: mulla ihan hirvee määrä ihon sisään kasvaneita karvoja. oon sitten unohtanu käyttää vartalon kuorinta ainetta suihkussa.

miten ne nyt saa pois???

Kuorintakinnas on hyvä, sillä vaan kuorimaan. Lisäksi rasvaa, rasvaa ja rasvaa eli iho kaipaa kosteutta. Sitten lopetat sheivaamisen ja ryhdyt poistamaan karvat joko itse lämmin vahalla tai poistatat kosmetologin luona vahalla tai sokeroinnilla. Silloin karvat lähtee juurineen ja kasvavat uudelleen hentoisempina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuorimaan vaan:
Kuorintakinnas on hyvä, sillä vaan kuorimaan. Lisäksi rasvaa, rasvaa ja rasvaa eli iho kaipaa kosteutta. Sitten lopetat sheivaamisen ja ryhdyt poistamaan karvat joko itse lämmin vahalla tai poistatat kosmetologin luona vahalla tai sokeroinnilla. Silloin karvat lähtee juurineen ja kasvavat uudelleen hentoisempina.

kaveri nyppii pinsetillä..... eiks se oo sama asia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuorimaan vaan:

kaveri nyppii pinsetillä..... eiks se oo sama asia

Onhan se, mutta aika työlästä, jos on normaalikarvoitus. Pinseteillä nyppien karva lähtee juurineen.

Yhteistyössä