Sisäisesti Kaunein Palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gtrde:
no kyl se turkillekin herne nessuun männöö.. mä sanon savanna!

meinaatko, että jos joskus suuttuu, ei voi olla sisäisesti kaunis? :)

musta Turkilmas on just hyvä tyyppi siten, että ilmaisee kyllä oman mielipiteensä (ei pyri miellyttämään), mutta tekee sen ystävällisesti, toisia loukkaamatta. hän myös kohtelee kaikkia tasapuolisesti.

Rukoilijasirkka vaikuttaa minusta herttaiselta ihmiseltä, suloisen lapsenmieliseltä ja helposti innostuvalta sekä osaa perustella vastakkaiset mielipiteensä sekä esittää ne toista kunnioittaen.

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
onks tää nyt sitten käänteisesti: ulkoisesti palstan rumin?
tuli vaan mieleen.. :whistle:

no ainakaan mä en ajatellut kysymystä siinä mielessä, vaan ihan kirjaimellisesti, kuka on ehdottomasti sympaattisin ja empaattisin, kanssapalstalaisia loukkaamaton persoona, ja on myös ulkoisesti nätti vaikka itseään turhan usein mollaakin

Aina välillä joku harmaa tai musta yllättää osoittamalla välittävänsä ihan tosissaan toisista ihmisistä - vaikka tämä toinen näkyisi hänelle vain nimimerkkinä ruudulla. Osa kirjoittaa hyvin mietittyjä, lohduttavia, kannustavia tai analysoivia viestejä itselleen tuntemattomille ihmisille ja moni on varmasti saanut näiltä fiksuilta ihmisiltä lohtua, neuvoja ja jaksamista taas uuteen päivään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja onhan niitä:
Aina välillä joku harmaa tai musta yllättää osoittamalla välittävänsä ihan tosissaan toisista ihmisistä - vaikka tämä toinen näkyisi hänelle vain nimimerkkinä ruudulla. Osa kirjoittaa hyvin mietittyjä, lohduttavia, kannustavia tai analysoivia viestejä itselleen tuntemattomille ihmisille ja moni on varmasti saanut näiltä fiksuilta ihmisiltä lohtua, neuvoja ja jaksamista taas uuteen päivään. :)

hyvin sanottu

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Meeri:
Rukoilijasirkka vaikuttaa minusta herttaiselta ihmiseltä, suloisen lapsenmieliseltä ja helposti innostuvalta sekä osaa perustella vastakkaiset mielipiteensä sekä esittää ne toista kunnioittaen.

Hei, vua, kiitti. En kyl aina oo kovin mukava, mutta se johtuu kai siitä, että mun on joskus paha olla.

Yhteistyössä