Mä en tiedä kuka on kaunein mutta yksi sisäisesti kauniista palstalaisista on mun mielestä Aurinkokunta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:mä en ainakaan.. just muut valittaa mätänen sisältäpäin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja gtrde:no kyl se turkillekin herne nessuun männöö.. mä sanon savanna!
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:onks tää nyt sitten käänteisesti: ulkoisesti palstan rumin?
tuli vaan mieleen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:onks tää nyt sitten käänteisesti: ulkoisesti palstan rumin?
tuli vaan mieleen..![]()
No sitten se olen minä.
Alkuperäinen kirjoittaja onhan niitä:Aina välillä joku harmaa tai musta yllättää osoittamalla välittävänsä ihan tosissaan toisista ihmisistä - vaikka tämä toinen näkyisi hänelle vain nimimerkkinä ruudulla. Osa kirjoittaa hyvin mietittyjä, lohduttavia, kannustavia tai analysoivia viestejä itselleen tuntemattomille ihmisille ja moni on varmasti saanut näiltä fiksuilta ihmisiltä lohtua, neuvoja ja jaksamista taas uuteen päivään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meeri:Rukoilijasirkka vaikuttaa minusta herttaiselta ihmiseltä, suloisen lapsenmieliseltä ja helposti innostuvalta sekä osaa perustella vastakkaiset mielipiteensä sekä esittää ne toista kunnioittaen.