Sisältää ällöttävää luettavaa. Herkät: älkää avatko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mä valuin paksua limaa ainakin kymmenen viikkoa ja ihan normaalisti kaikki sujui :x Turha se nyt pii paa-kiireellä sen takia lähteä. Ihan hyvin voi vaikka syödä ensin :D

:D no niin mä söinkin.

ei mutta oikeasti jotenkin tässä ei ite nää mitään pii-paa hätää (sun sanoja lainaten) kun ei oo mitään kipuja ja vauvakin liikkuu.

Mulle ei koskaan sanottu, että se ois mitenkään outoa tai epänormaalia. Sitten kun tuli ensimmäinen pieni veriviiru, lähdin näytille. Ottivat sen lapsivesitestin eritteestä ja se oli positiivinen. Lapsivettä tihkui jostain ja enkä koskaan saa tietää oliko sen liman mukana lapsivettä vai oliko kalvoa puhjennut vasta, kun se veriviiru oli seassa.

ota nyt selvää näistä neuvoista. toinen sanoo ettei suotta tartte lähtee näytille ja toinen sanoo et tarvii.

ootte saanu aika erilaisia ohjeita.
Mun ei ollut tarkoitus neuvoa, kerroin vaan oman kokemuksen. Älkää tehkö niinkuin minä vaan niinkuin miltä itsestä tuntuu parhaimmalta
:D

Eivät tee sisätutkimusta?

Mites ne sitten voi tietää mitä meneillään? Tai kertoa mitä se erite on ollut? tai kuinka tulee toimia jne?

Eli mitä hyötyä siitä näytille menosta on jos eivät edes tutki paikkoja? :o

Lapsivesitesti eritteestä, kuten joku sanoikin.

Alkuperäinen kirjoittaja keskosen äiti:
Eivät tee sisätutkimusta?

Mites ne sitten voi tietää mitä meneillään? Tai kertoa mitä se erite on ollut? tai kuinka tulee toimia jne?

Eli mitä hyötyä siitä näytille menosta on jos eivät edes tutki paikkoja? :o

Lapsivesitesti eritteestä, kuten joku sanoikin.

no mutta kun sitä eritettä ei ole nyt tullut. Niin mistä sen voi ottaa?

Hei Ap,

enpä halua pelotella, mutta itselläni vain ekasta lapsesta tuli supistuksia ja kahdesta viimeisestä ei ollenkaan. Lapset syntyivät vko 35 , 35 ja 33

Vauvat myöskin liikkuivat vatsassa aivan normisti ihan viime sekuneille saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen keskosen äiti:
Hei Ap,

enpä halua pelotella, mutta itselläni vain ekasta lapsesta tuli supistuksia ja kahdesta viimeisestä ei ollenkaan. Lapset syntyivät vko 35 , 35 ja 33

Vauvat myöskin liikkuivat vatsassa aivan normisti ihan viime sekuneille saakka.

tuliko sulla siis jotain epämääräistä limaa myös?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen keskosen äiti:
joo, varsinkin tässä viimeisessä raskaudessa. vko oli 24 ja siitä eteenpäin sitten jouduin olemaan sairaalassa.

sulla kun on kokemusta niin mistä erottaa sit valkovuodon tosta mun kuvailemasta vuodosta?

Miten tuo vauvan liikkuminen liittyy siihen ettei vauva syntyisi liian aikaisin? Liikkuuhan se ihan synnytys hetkelläkin! Vaikka viikkoja olisi vasta 20! Ap ei taida tietää yhtään mistään mitään. Eikä varsinkaan stressaa.. Eikä ole ylihuolehtiva ;) Eikä sillä ole mitään väliä jos tulee yhtenä päivänä vain harkkasuppareita ja muina päivinä kohdunsuuta kypsyttäviä suppareita. Kyllä silloin on jatkuvasti ennenaikaisuuden riski. (vaikka se vauva liikkuis hyvin..)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten tuo vauvan liikkuminen liittyy siihen ettei vauva syntyisi liian aikaisin? Liikkuuhan se ihan synnytys hetkelläkin! Vaikka viikkoja olisi vasta 20! Ap ei taida tietää yhtään mistään mitään. Eikä varsinkaan stressaa.. Eikä ole ylihuolehtiva ;) Eikä sillä ole mitään väliä jos tulee yhtenä päivänä vain harkkasuppareita ja muina päivinä kohdunsuuta kypsyttäviä suppareita. Kyllä silloin on jatkuvasti ennenaikaisuuden riski. (vaikka se vauva liikkuis hyvin..)

kyllähän se on huono merkki jos vauva ei liiku.
Eli kyllä sitä voi jonkinlaisena mittarina pitää. Ja mulla vauva hiljentyi ennen synnytystä. Joten jos sulla liikkunu normaalisti ei se tarkoita et ap:lla ois myös.

Yhteistyössä