Sisarukset samassa hoitopaikassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenna

Vieras
Meillä syksyllä koittaa aika, kun 4 vee ja vähän alle 1 vee menis hoitoon. Ainakin osaksi viikkoa, tai niin paljon, kuin mä töitä saan viikolla tehdä. Kyse on pinenestä kunnasta ja nyt jo kyselin paikkoja vähän etukäteen. Kunnassa on päiväkoti ja sitten pph-paikkoja. Pienempi on niin pieni viel silloin, että ohjaajan kanssa oltiin samaa mieltä, että pph olis hänelle kiva. Mutta kellään pph ei ollut 2 paikkaa vapaana...ainakaa vielä. ja mä olen koko ajan ajatellu, että lapset on saatava samaan paikkaan. Mä ehdottoamsti haluan niin.....Miten teillä sisarukset?

samassa paikassa on sisarukset..ja kunta ei voi olettaa että vanhemmat veisi lapset eri paikkoihin hoitoon..oot vaan tiukkana et lapset menee samaan paikkaan.näin minä tein.kunnan on vaan hoidettava asia..niin ja asutaan kans pienessä kunnassa ja hoitopaikkoja on vähän.

Meil on ollut kahdes paikas, mutt kuitenkin sillai, ett siel mis oli pienenpi siel oli kaks mein lasta. En kans haluis laittaa ihan pientä yksin jos vois olla joku tuttu kaverina. Ensin kyll ehdotettiin niin, että eskarilainen ja pienin menis samaan paikkaan, mutt sit keskustelttiin siit... ku eskarilainen on kuitenkin suurimman osan ajasta eskaris, eikä siel hoitopaikas.

Mä halusin kans aikoinaan lapset ehdottomasti samaan paikkaan. Ekan vuoden saivatkin olla jopa samalla osastolla (sisarusosasto), sen jälkeen olivat samassa tarhassa mutta eri osastoilla (tärkeää lasten kannalta oli että näkivät toisensa pihalla). Vuosi sitten joutuivat eroon kun Hurrikaani aloitti eskarin, joka on koululla. Mulle se tiesi 10min lisäystä työmatkaan. No tää vuosi enää ja sitten ovat taas samassa paikassa ja 2v kuluttua ei tarvi enää jatkuvasti olla kuskaamassa.

meillä kakkonen oli ekan vuoden eri paikassa tarhassa kun ykkönen. Ei vaan ollut paikkaa samassa tarhassa. Loppujen lopuksi, mitä väliä? Meillä ainakin kakkonen oli 1vee ja reipas sellainen. Vähän kuskaamisen vaivaa, n. 10 min lisää.
Kai sitä pitäis olla kiitollinen että ylipäätään saa sen hoitopaikan ja kumpikin oli lähellä kotia.

Yhteistyössä