Sisarvaimot, seuraako kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillähän ne akat on niin lihavia ja turpoaa vaan kun aina jollakin juhlat ja kakkua tarjolla, käytännössä varmaan koko ajan, synttärit, nimpparit .. Myös hiilarien syönti lihottaa, pastat, leivät sun muut edulliset ruuat. Näkyyhän se jo meidänkin katukuvassa, nuoret likat ja naiset turpoo ja lihoo vaan muodottomiksi -järkyttävää.

Taas tulee toisen kauden jaksoja uusintana.
Kody on jotenkin todella epäreilu isänä.
Kuuluu toki kai tuohon uskontoon että mies on perheen pää, mutta lapset itkee ja vaimot on selvästi surullisia ja tyytymättömiä ja Kody vain toteaa että no hän nyt kokee että jumala sitä ja tätä.

En myöskään yhtään ihmettele että suhteet olivat kireät tuossa vaiheessa kun Robyn oli uusi tulokas. Kody viettää selvästi suurimman osan ajasta Robynin luona ja kuuntelee tätä eniten. Käyttäytyy myös hellemmin näitä "uusia" lapsia kohtaan.

Paljon puhuvaa oli Merin kommentti keskustelussa minä päivänä lähtevät Utahista ajamaan muuttokuormien kanssa.
Kody oli ehdoton ja Meri totesi "Niin koska sinä ja Robyn vain päätitte niin? Kysynpähän vain"
Selvästi Robynilla on ollut aikamoinen alfanaaraan asema tuossa vaiheessa jonka huomaa kyllä hänen puheistaankin, kova alkuhuuma meneillään.

Olen vasta muutaman viikon katsonut kun olen sairaslomalla joten en tiedä monesko kausi nyt tulee(ovat juuri muuttaneet las vegasiin). Ja jaksoja tulee miten sattuu tai lähinnä en tiedä milloin aina uusi jakso tulee ja milloin uusinta.

Joo olisi kiva kun tulisi välillä muitakin kausia kuin vain 1-5, ärsyttää katsella jatkuvasti monta vuotta vanhoja juttuja :(
Tulisi edes jotenkin loogisessa järjestyksessä, mutta tuntuu että joku kausi vain yhtäkk laitetaan tulemaan alusta.

Sarjaa seuranneena ja uutta kautta ootellessa. Nyt pyörii uusinnat.
Oon miettiny sitä Kodyn yöpymistä jokaisen luona. Useassa jaksossa on tullut ilmi, että nukkuu kunkin vaimon luona yhden yön viikossa. Noo..vaimoja on neljä. Missä nukkuu ne loput kolme yötä?:unsure:

Sarjaa seuranneena ja uutta kautta ootellessa. Nyt pyörii uusinnat.
Oon miettiny sitä Kodyn yöpymistä jokaisen luona. Useassa jaksossa on tullut ilmi, että nukkuu kunkin vaimon luona yhden yön viikossa. Noo..vaimoja on neljä. Missä nukkuu ne loput kolme yötä?:unsure:

Jos yöpyy vuorotellen jokaisen vaimon luona, tekee 364 yötä. Vuodessa kun on 365 päivää, joku vaimo saa ylimääräisen yön, tai sitten Kody yöpyy sen yhden yksin jossain autotallissa :D

Mies ei ole mielipuoli, ehkä hieman ad/hd ja täynnä rakkautta:giggle:

Mieleltään epävakaa, jopa paikoin kaksisuuntaisen mielialahäiriön riivaaman oloinen Meri, aiheuttaa jatkuvasti draamaa. Todella outoja tempauksia ja pälyilee epäluuloisesti kulmien alta. Pilaa omalla negatiivisella asenteella ilmapiirin.
Viimeisen jakson perusteella, Robyn on väsynyt Meriin ja hänen asenteeseen. Christine taasen yrittää vuorostaan sovitella ja luoda hyvää ilmapiiriä Merin ja muiden välille. Mielenkiinnolla seuraan, nouseeko Merin mieliala ja asenne.

Koukuttava sarja :confused:

Yhteistyössä