Sisko nolaa minut uuden miesystävän silmissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko muilla tällaista sisarusten /kavereiden kesken: minulla on uudehko (2v) parisuhde ja aina kun istutaan iltaa siskoni perheen kanssa, saan posket punaisena odottaa, mitä "hauskaa" siskoni keksii seuraavaksi. Päivittelee siis esim. että kuinka sotkuinen ihminen olen aikaisemmin ollut ja kuinka olen kova tuhlaamaan rahaa ja varoittaa näistä ominaisuuksista miestäni (jotka ovat enemmänkin siskoni ominaisuuksia). Muka vitsillä mutta kuitenkin tosissaan "ootappas kuule vaan niin näät!!". Muistelee vanhoja (melko mitättömiä) mokiani isoon ääneen ja kertoilee juttuja existäni. Kertoo suu vaahdossa, kuinka "kauheita ja juntteja" sukulaisia meillä on.

Tunnen itseni todella kiusaantuneeksi ja välillä myös loukkaantuneeksi. Sisko on rakas mutta välillä tekisi mieli huutaa että turpa kiinni jo... Yritän vain rauhallisesti vaihtaa puheenaihetta ja olla itse viisaampi. Kun sai kuulla että meille tulee vauva, päivitteli että "voi voi olisitte nyt vielä vähän nauttineet toisistanne" (ei oikein ole iän puolesta mahdollista odotella). Olenko liian tosikko tai herkillä hormoneista kun tällainen todellakin risoo? Meillä on kaikki miehen kanssa enemmän kuin hienosti ja tuntuu että sisko haluaa jotenkin spoilata juttua.

Yhteistyössä