Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä oikeasti tajua teitä.
Mitä ihmettä tuo sisko on tehnyt väärin? Eikö teistä kysyjän siskolla ole oikeus tavata omia vanhempiaan ilman että kutsumattomia vieraita tulee mukaan?
Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus sanoa että on väsynyt eikä halua kotiinsa kuin kutsutut vieraat ilman että haukutaan idiootiksi ja ties miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:pakko kirjoittaa, kun on oma kohtasita kokemusta...
kun mä olin lapsi, mun mummo tuli meille vaan mun sedän porukan kyydissä (eli mukana oli tietysti sedän lapsetkin). muutenkin mummo oli paljon tekemisissä sekkujeni kanssa kun asuivat lähekkäin.
sitten kun olivat meillä, serkuilla oli mummon kanssa paljon "kahden keskisiä" juttuja, muistatko kun ...
mulla ei ollut mitään juttuja mummoni kanssa. enkä koskaan saanut mummon huomiota kunnolla, kun paikalla olivat serkkunikin...
nyt aikuisena (35 v) minulla ei ole mitään sidettä mummooni. tiedän kyllä työnikin puolesta miten laitoksessa asuvat vanhukset kaipaisivat seuraa, mutta...
mummoni on minulle kuin kuka tahansa vieras vanhus, ei minulla ole mitään keskusteltavaa hänen kanssaan , ei mitään yhteen kuuluvuuden tunnetta.
joten anna siskosi lastenkin joskus nauttia omasta mummostaan ihan rauhassa. ei millään pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:Meidän lapset jos kerran vuodessa pyydetään kylään, on kutsuttu aina myös serkut. Sanoin sitten, että haluaisin, että lapseni olisivat ilman serkkuja joskus. En tiedä olisiko kannattanut puuttua, vai antaa tehdä kuten haluavat. Jos eivät kaipaa suhdetta meidän lapsiin, niin se on heidän valinta. Vaikka olen pyytänyt että joskus voisivat olla ilman serkkuja heidät aina raahataan.