Sisko tuo taas lapsille vaatteita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Omansa vanhoja, otan ilolla vastaan mutta kyllä mua aina laittaa hymyilyttään kun joka kerta se sanoo että nää varmaan sopii teidän esikoiselle just. Mun esikoinen on alle 4v vielä ja ne vaatteet mitä nykyään tuo on n.128-> kokoa :D
Että vähän ne voi vielä olla isoja :D

No hei arvaas sitten kun mun sukulainen tuo meidän tytöille vaatetta jotka on 122-130 ja isompi tytöistä on 2v ja käyttää nyt 92cm :D

Oon ottanu niistä parhaat päältä ja antanu kaverin tytölle loput kun en mä jaksa niitä montaa vuotta kaapissa säilyttää jos ovat vielä jotain perus käyttövaatetta..

Kiittämättömiä olette. Mun serkut tuovat meille omilta lapsiltaan pieneksi jääneitä, ja ilolla otan kaiken vastaan vaikka pari vuotta joudunkin odottelemaan omien lapsien kasvamista.

on kyllä ihana saada ilmatteeks hyvä kuntoisia kivoja vaatteita lapselle, iso säästö sekin ku niitä saa. miehen siskopuoli antaa kanssa kassikaupalla meille vain hänen tyttönsä päällä olleita vaatteita ihan ilmasiks, monien eurojen säästöt ja kyllä ollaan kiitollisia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Kiittämättömiä olette. Mun serkut tuovat meille omilta lapsiltaan pieneksi jääneitä, ja ilolla otan kaiken vastaan vaikka pari vuotta joudunkin odottelemaan omien lapsien kasvamista.

No en todellakaan, mä otan ne vastaan ja säilön vintille kunhan sopivat. Vai mitä sä luulit että mä niillä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:
on kyllä ihana saada ilmatteeks hyvä kuntoisia kivoja vaatteita lapselle, iso säästö sekin ku niitä saa. miehen siskopuoli antaa kanssa kassikaupalla meille vain hänen tyttönsä päällä olleita vaatteita ihan ilmasiks, monien eurojen säästöt ja kyllä ollaan kiitollisia. :)

Kai olet muistanut ostaa kiitokseksi vaatetta tälle tytölle, kun ne kuitenkin kiertävät sieltä teille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en todellakaan, mä otan ne vastaan ja säilön vintille kunhan sopivat. Vai mitä sä luulit että mä niillä teen?

Joku toinen siellä ei jaksanut säilöä vaan antoi eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joku toinen siellä ei jaksanut säilöä vaan antoi eteenpäin.

Miksi niitä ei saisi laittaa eteenpäin, jos jollakin on sopivan kokoisia lapsia niihin vaatteisiin :D
Voihan niitä sitten tuoda takaisin päin tarvittaessa...

Yhteistyössä