SISUKAS.NET kokemuksia? Hyviä vai huonoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Itse olen useita kertoja tilannut ja aina tyytyväinen ollut. Muilta olen paljon negaa kuullut firmasta.
Nyt ostamani tuote ei ole tullut minulle. En tiedä onko postitettu, heidän mukaansa on vai posti hukannut ?
Ymmärtääkseni tällä firmalla on velvollisuus korvata tuote eli maksaa rahani takaisin tai lähettää uusi. (joita siellä ei enää ole)
Nettihiljaisuus on täydellinen sieltäpäin nyt. Vaikka tilitieoni saivat jo torstaina. Ei palautusta tilille tms.
On selvää, että kuitenkin netissä liikkuvat. Onhan heillä sentään tuo kauppa siellä.(hah vaan)
Rikosilmoitusko seuraava keino vai mikä?
Menettivät minussa hyvän asiakkaan, joka on satoja, satoja euroja heille rahaa tuonut...
Olisi pitänyt uskoa, mitä monista blogeista on lukenut. Tässä firmassa ei oikein asiat toimi hyvin.
Minä kun en kuitenkaan tapaa rahojani jaella muille saamatta tilalle ostamaani tuotetta. Katsotaan miten asia loppuu...

onneks luin tän, olin just tilaamas sieltä. oon viime keväänä tilannu useampaankin kertaan sieltä eikä mitään valittamista. oiskohan kesätuuraajissa vaikka vika?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minulla on vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia ko liikkeestä.

Niin minullakin tähän asti. Kaikki välikausivaatteet ym. olen sieltä tilannut.
Enää en tilaa mitään tietenkään. Onneksi netti on täynnä kauppoja. Tämä olisi varmaan ihan hyvä sisukas.netinkin muistaa.

Just johonkin aikasempaan ketjuun vastasin, eli tässä vielä sama. EN SUOSITTELE!

Täällä kans vaan negatiivisia kokemuksia firmasta!! Tilaus tehty yli kaksi kuukautta sitten, kuluttajaneuvontaan otettu useasti yhteyttä ja kirjallinen valitus tehty. Seuraava askel viedä asia kuluttajariitalautakunnan selvitettäväksi. Onko ketään muuta joutunut asiaa tilauksesta näin pitkälle viemään?

Tilanne siis tämä, että heillä väärät hinnat (joten oma moka), eivätkä suostu tilaamiani ja maksamiani tuotteita toimittamaan. Vaihtoehdot heidän mielestään ovat joko peruuttaa tilaus tai maksaa lisään. Kuluttajaneuvonta kyllä sanoo asian olevan aivan selvä, eli kuluttajan on pystyttävä luottamaan myyjän antamiin tietoihin, ja sopimus/kauppa syntyy kun kuluttaja tuotteet tilaa ja maksaa. Kyllä hermot menee tän firman kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Just johonkin aikasempaan ketjuun vastasin, eli tässä vielä sama. EN SUOSITTELE!

Täällä kans vaan negatiivisia kokemuksia firmasta!! Tilaus tehty yli kaksi kuukautta sitten, kuluttajaneuvontaan otettu useasti yhteyttä ja kirjallinen valitus tehty. Seuraava askel viedä asia kuluttajariitalautakunnan selvitettäväksi. Onko ketään muuta joutunut asiaa tilauksesta näin pitkälle viemään?

Tilanne siis tämä, että heillä väärät hinnat (joten oma moka), eivätkä suostu tilaamiani ja maksamiani tuotteita toimittamaan. Vaihtoehdot heidän mielestään ovat joko peruuttaa tilaus tai maksaa lisään. Kuluttajaneuvonta kyllä sanoo asian olevan aivan selvä, eli kuluttajan on pystyttävä luottamaan myyjän antamiin tietoihin, ja sopimus/kauppa syntyy kun kuluttaja tuotteet tilaa ja maksaa. Kyllä hermot menee tän firman kanssa!!
USKOMATONTA!!
Siis toi sinun kokemus vahvisti lopullisesti sen,että ellen saa rahojani takaisin tämän viikon loppuun mennessä,teen rikosilmoituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

USKOMATONTA!!
Siis toi sinun kokemus vahvisti lopullisesti sen,että ellen saa rahojani takaisin tämän viikon loppuun mennessä,teen rikosilmoituksen.

Itse kannsa mietin rikosilmoituksen tekemistä, on tää kuitenkin ihan periaatteelinenkin asia. Ei näin voi nettifirmakaan toimia!

USKOMATONTA!!

Itse kannsa mietin rikosilmoituksen tekemistä, on tää kuitenkin ihan periaatteelinenkin asia. Ei näin voi nettifirmakaan toimia!

Joo ei minunkaan elämä reiluun 30 euroon kaadu, mutta tuo suhtautumistapa ja reagoimattomuus viesteihini, vahvistaa minun toimintatapani jatkossa.

USKOMATONTA!!

Joo ei minunkaan elämä reiluun 30 euroon kaadu, mutta tuo suhtautumistapa ja reagoimattomuus viesteihini, vahvistaa minun toimintatapani jatkossa.

Samoin! Jotain 70 euroa on siellä sisällä...

Lisäksi he olisivat voineet hoitaa tämän asiallisesti kanssani. Palauttaa rahan toimittamatta jääneestä tai hukkaan menneestä tuotteesta ja kaupankäyntimme olisi jatkunut tulevaisuudessa normaalisti.
Nyt se ei jatku ja lisäksi huono maine tahtoo levitä ja sitä kautta haitta käy yhä suuremmaksi heille.
No Sisukas päätti näin.

Mitään ei ole minulle tullut vastausta firmalta. Sain heiltä kuitenkin uuden kivan tarjouksista kertovan sähköpostin. Odotan tuon 30 päivää, minkä luin kuluttajasuojalain mukaan heillä olevan oikeus venyttää takaisin maksua ja sen jälkeen teen rikosilmoituksen. Ihan periaatteesta. Onko muita sisukas.netissä kovia kokeneita palstalla tai sanoisiko uusia?

Mie tilasin kerran ja yksi vaate puuttui, vaikka ostoskorissa löytyi. Rahojen palautus kesti tosi tosi kauan, kun en tahtonut korvaavaa tuotetta. Tuo "räkkyäminen" on ilmeisesti kaupan tapa, kun asiat ei suju. En tilaa enää. Miunkin mielestä lasten metsolasta tai lasten juuliasta ja joonatanista saapi ihanaa palvelua ja vaatteetkin tulee nopiaan. Tästä puodista olen kuullut monelta ystävältäni huonoja kokemuksia ja siun kokemus vaan vahvistaa omani.
Älä anna periksi. Sitähän ne toivoo ja yrittää. Tuollaisella asiakaspalvelulla ja yrityksellä on tuollasella tyylillä huono loppu.
Voi,voi!

Alkuperäinen kirjoittaja Mariana:
Mie tilasin kerran ja yksi vaate puuttui, vaikka ostoskorissa löytyi. Rahojen palautus kesti tosi tosi kauan, kun en tahtonut korvaavaa tuotetta. Tuo "räkkyäminen" on ilmeisesti kaupan tapa, kun asiat ei suju. En tilaa enää. Miunkin mielestä lasten metsolasta tai lasten juuliasta ja joonatanista saapi ihanaa palvelua ja vaatteetkin tulee nopiaan. Tästä puodista olen kuullut monelta ystävältäni huonoja kokemuksia ja siun kokemus vaan vahvistaa omani.
Älä anna periksi. Sitähän ne toivoo ja yrittää. Tuollaisella asiakaspalvelulla ja yrityksellä on tuollasella tyylillä huono loppu.
Voi,voi!

Heillä ole koskaan toiminut ostoskori. Tuotteita puuttuu ym. On jo vanha vitsi, ainakin meillä blogisteilla, et tilaa sisukkaasta, kun haluat ongelmia, mut ihmeessä sinä vaadit ja tietenkin tulet saamaan rahasi takaisin, viimeistään, kun kerrot rikosilmoituksentekopäiväsi.
Tätä samaa vaivaa on joskus ilmennyt Wilmiksessä. Nää kaks on niitä nou puoteja ja jees, jos haluat ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja ?Malla?:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariana:
Voi,voi!

Heillä ole koskaan toiminut ostoskori. Tuotteita puuttuu ym. On jo vanha vitsi, ainakin meillä blogisteilla, et tilaa sisukkaasta, kun haluat ongelmia, mut ihmeessä sinä vaadit ja tietenkin tulet saamaan rahasi takaisin, viimeistään, kun kerrot rikosilmoituksentekopäiväsi.
Tätä samaa vaivaa on joskus ilmennyt Wilmiksessä. Nää kaks on niitä nou puoteja ja jees, jos haluat ongelmia.

Joo, olisi pitänyt teitä blogistejä uskoa. Kun yli viittäkymmentä blogia seuraa ja kaikki lyttyävät firman toimivuuden. Täytyyhän siinä vikaa olla ja onkin. Nyt se itse todettu. Oppirahoja en kuitenkaan tästä suostu maksamaan vaan he maksavat toimittamattoman tuotteensa!!!

Mua ärsyttää niissä se et onmuka ale ja hulluna tuotteita sit ku rupeat selaan niin mistään ei oo kokoja tai ei oo enää ollenkaa varastossa. Sen takia en onneks oo ikää sieltä tilannu enkä tilaa!
Riemulia suosittelen lämpimästi ja Naperonuttua,vaikkakin niissä pienempi valikoima:)

Alkuperäinen kirjoittaja min¨ä:
Mua ärsyttää niissä se et onmuka ale ja hulluna tuotteita sit ku rupeat selaan niin mistään ei oo kokoja tai ei oo enää ollenkaa varastossa. Sen takia en onneks oo ikää sieltä tilannu enkä tilaa!
Riemulia suosittelen lämpimästi ja Naperonuttua,vaikkakin niissä pienempi valikoima:)

Itsekin olen tilannut monia kertoja sekä riumulista että naperonutusta. Ei moitteen sanaa minullakaan.

Itsekin olen tilannut monia kertoja sekä riumulista että naperonutusta. Ei moitteen sanaa minullakaan.

upeaa palvelua poikkeustilanteissa olen saanut. esim. kun jonkin ostoskorin häiriön takia tilaamaani tuotetta ei ollutkaan niin minulle soitettiin henkilökohtaisesti ja selviteltiin asia. olen todella tyytyväinen ko. kauppoihin :)
samoin lasten taikamaan palvelu erinomaista!

Alkuperäinen kirjoittaja min'ä:

upeaa palvelua poikkeustilanteissa olen saanut. esim. kun jonkin ostoskorin häiriön takia tilaamaani tuotetta ei ollutkaan niin minulle soitettiin henkilökohtaisesti ja selviteltiin asia. olen todella tyytyväinen ko. kauppoihin :)
samoin lasten taikamaan palvelu erinomaista!

Heillä on tulevaisuus kauppansa parissa? Mitenkä se kauppa toimii, jos ei asiakkaita palvele. He katoavat. Sitä sisukkaalle on jo tapahtunut kymmenittäin ja ne tämän minun "sotkuni takia". Emmekä tietenkään ole niin tärkeä osa sisukkaan toimintaa, että ne minun ja ystävieni ja kaverieni tilausten loppuminen heidän toimintaansa vaikuttaisi, mut ehkäpä tämä nettikeskustelu vaikuttaa jo enemmän ja kyllä,kun asiakasta kohtelee, kuten minua, eli hiljaisuudella ja viesteihin vastaamattomuudella, on se varmaan heidän yleinen tapa suhtautua asiakkaaseen , jos kaikki ei suju kuin rasvattu. Huonompi juttu heille. Kalliimpi kuin korvata minun "kadonnut" 30e vaate.

Yhteistyössä