Sisustajat!! Lähtökohtana oranssi seinä-->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nimimerkkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei nimimerkkiä

Vieras
Vinkkejä tarvisin lastenhuoneeseen, kun yksi seinä on kirkkaan oranssi, että mitäs sinne laittais... Seinälle ehkä vois laittaa mustan sisustustarran, jonkun oksasysteemin tai vastaavaa.

Lattiasta tulisi varmaankin ruskea. Muuten ei ole edes mitään huonekaluja valmiina vielä.

Mitä väriä verhoihin, sänkyyn..? Millaset säilytyssysteemit leluille/vaatteille?

Vaatekaappia ei ole huoneessa.

Kiitos jos joku viittis antaa hyviä vinkkejä..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
En lähtisi latistamaan mustalla. Miksi synkkä huone lapselle? violettia ja vihreää

ai limenvihreä? No jos sitä mustaa tulee, niin hyvin vähän siihen seinään.. Mun mielestä musta passais tosi hyvin siihen seinään :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
http://blog5.odcust46.louhi.net/wp-content/uploads/2009/12/remontti2.jpg

just tuollanen, valkoinenhan passaa hyvin tuohon oranssiin.. oikeanpuoleinen kuva siis oli se lähemmäs meidän oranssia

siis sehän oli siis muutettu näköjään oranssiksi se sama huone :)

Mä tekisin varmaan niin, että lattia, katto, muut seinät, kalusteet, päiväpeitto ja verhot valkoiset. Seinätarrassa mustaa, ja matto sellainen tummanvihreä. Sitten lattiatyynyjä, tyynyjä ym. joissa on kaikkia noita värejä.

onko kaikki seinät tuolla oranssilla vai vain yksi? mä laittaisin yhden seinä tuolla oranssilla ja muuten valkoisella (luonon valkoisella ni se imee sitä orassia väirä itseensä). Sit tosiaan valitseisin aika hillityn väriset esim. laulumaan victoria sarjasta löytyy valkoinen ruskea yhdistelmällä olevia huonekaluja (yhdistävät lattian ja huonekalut) ja sit joitain värikkäitä yksityiskohtia esim. matto, vuodevaatteet ja verhot

En lähtisi latistamaan mustalla. Miksi synkkä huone lapselle? violettia ja vihreää

ai limenvihreä? No jos sitä mustaa tulee, niin hyvin vähän siihen seinään.. Mun mielestä musta passais tosi hyvin siihen seinään :)

Musta syö valoa ja pienentää tilaa

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Musta syö valoa ja pienentää tilaa

oranssiin passaa mainiosti myös tumma ruskea (se yhdistäs lattian ja seinän)

Yhteistyössä