Ai hönisit mun mattoni?Anna osoite niin hiippailen siellä joku yö matto kainalossa, otsalampun kans.![]()
Mä usutan kissanpentuni sun kinppuus kuules nainen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai hönisit mun mattoni?Anna osoite niin hiippailen siellä joku yö matto kainalossa, otsalampun kans.![]()
Ooooh mitä täällä tapahtuu???Eeeipäkäs tuliskaan kun kaveriksi laittasit lämmintä oranssia, miksei pehmeetä kultaakin, ja hyödynnät myös petroolin naapurivärit eli hiukan vihreetä ja lilaa mukaan kaveriksi...
Oho, no anteeks kun tuli toistoaOoooh mitä täällä tapahtuu???
Sä kerrot just sen mistä mää puhuin aiemmin![]()
Juur näin ja näin juurhan se menee..jos mä voisin niin asuntoni sävyt ja sisustus olisi prikulleen kuin Peppi Pitkätossun kotonaLehdissä on aina mitä sattuu. Oman kämpän voi sisustaa miten haluaa.
Jees box mutta lehdistäkin voi kivasti bongata jotain uutta siihen omaan sisustukseenLehdissä on aina mitä sattuu. Oman kämpän voi sisustaa miten haluaa.
Johan siitä tulis hämyluola.Eeeipäkäs tuliskaan kun kaveriksi laittasit lämmintä oranssia, miksei pehmeetä kultaakin, ja hyödynnät myös petroolin naapurivärit eli hiukan vihreetä ja lilaa mukaan kaveriksi...
Mulla on oma visio miten sisustaisin kämppäni. Siinä on jokaisessa huoneessa tietyt värit.Jees box mutta lehdistäkin voi kivasti bongata jotain uutta siihen omaan sisustukseen
Ei ne ihan turhia oo...
Onks se se nimetön mirri?Ai hönisit mun mattoni?
Mä usutan kissanpentuni sun kinppuus kuules nainen![]()
Saat olla utelias.Saanko olla utelias, jäikö nuo mööpelit vaimolles? Vai saitko mukaasi edes tuon vihreän lipaston?
Ja sulla on kyllä värisilmää!
Ei suinkaan, hän valitsi jo nimensäOnks se se nimetön mirri?
Näin on!Lehdissä on aina mitä sattuu. Oman kämpän voi sisustaa miten haluaa.
No tokihan voi luoda sen jääluolan jääpuikkokynttelikköineenkinJohan siitä tulis hämyluola.
Sit joku kannabispiippu tai -samovaari pöydän kulmalle ja peuranraato seinälle. Emäntä mutisemaan jotain muinais-sanskriittiä...![]()
No mikäs on sähäkän vahti-kisun nimi?Ei suinkaan, hän valitsi jo nimensä![]()
Sun pitää tehdä joskus opintomatka Gotlantiin.Juur näin ja näin juurhan se menee..jos mä voisin niin asuntoni sävyt ja sisustus olisi prikulleen kuin Peppi Pitkätossun kotona![]()
MantaNo mikäs on sähäkän vahti-kisun nimi?
Justiina?
Nyt neitokainen valitse sanasi hyvin tarkkaan!Juur näin ja näin juurhan se menee..jos mä voisin niin asuntoni sävyt ja sisustus olisi prikulleen kuin Peppi Pitkätossun kotona![]()
Muuten tosi hieno mutta noi tuolitSun pitää tehdä joskus opintomatka Gotlantiin.
![]()
Miksi?Nyt neitokainen valitse sanasi hyvin tarkkaan!
No se sit oikeesti valitsi nimensä!Manta
Oli oikeesti ainoa nimi mihin reagoi
Mä kyllä yritin hälle tyrkyttää muitakin nimiä![]()
Samaa meinasin tulla hönkimään etteihän noi tuolit sovi tonne niin ollenkaan!!Muuten tosi hieno mutta noi tuolit
Toinen sisustustyyli mistä tykkäisin todella paljon olis sellanen viikinkityyli![]()
Ja mä ihan oikeesti tykkäisin Peppi Pitkätossusta.Miksi?
Mä ihan oikeesti tykkäisin Peppi Pitkätossun sisustuksesta![]()
Kryptinen vastaus...Mun lempparit on kaikki murretut maavärit.
Mut pimiön teen vain jos valokuvaaja sellaista tarvitsee.
Muuten en rahastakaan.
Se on fiksu, vähän liiankin..matkii kaikessa ja osaa olla mustasukkainen kun olen puhelimessa ja vaihtaa kaukosäätimestä kanavaakin jo joten luuri ja kake on pakko pitää 'piilossa' ettei mee jutut sekasin neitokaisen ansiosta...vaan täytyy myöntää että kyllä hän on yks pahemman sortin lellilapsi mulleNo se sit oikeesti valitsi nimensä!
Fiksu mirri!
Se on sitä nykyajan itseohjautuvuutta.