Sisustuksesta vääntöä... (neuvoja kaivataan)

En lukenut koko ketjua läpi, mutta ei kai se valkokangas kaikenaikaa ole auki siellä seinällä? Voisiko sen sijoittaa kattoon (esim. 50cm seinästä ulospäin) ja vedetään leffaa katsellessa esiin, jolloin seinälle voisi sijoittaa kaapin tai hyllyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu laiskana:
En lukenut koko ketjua läpi, mutta ei kai se valkokangas kaikenaikaa ole auki siellä seinällä? Voisiko sen sijoittaa kattoon (esim. 50cm seinästä ulospäin) ja vedetään leffaa katsellessa esiin, jolloin seinälle voisi sijoittaa kaapin tai hyllyjä.

Se nimenomaan on kiinteästi seinällä, taulumainen. Ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Sulla taitaa olla vähän pattitilanne. Joko pidät kaiken ennallaan, tai sitten sinun on tehtävä jämäkästi radikaaleja muutoksia.
Ehdotuksia on jo tässä paljon, ja jos kuvia saisit laitettua, varmasti lisää tulisi.

Mä ehdotan vieläki lisätilan ottoa joko siivouskomerosta tai isompi pojan huone aikuisille.

Kaikki nuo seinänkaatamisideat sun muut vaatii paljon rahaa sijoitettavaksi. Ja sitä meillä ei nyt ole, eikä lainaa kaivata lisää. Muutokset pitää pystyä tekemään pienellä rahalla, pienin elein.

Kiitos kaikille vastanneille ja keskusteluun osallistuneille. Mä jään sulattelemaan nyt kaikkia ajatuksia, joita olen tätä kautta saanut!

Yhteistyössä