Sisustusapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja intoa mut ei taitoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

intoa mut ei taitoa

Vieras
Jos olohuone on tapetoitu vaalealla beigellä ja alaosa on valkeaksi maalattua paneelia. Sohva tumman ruskea, verhot valkea+beigeä, matto beige ja lattia puunvärinen. Katto valkea.
Mitä väriä tois piristykseksi? Itse tykkään limestä ja turkoosista mut en osaa päättää...

Olin ajatellut jotexilta näitä peittoja: http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42615&productId=228096&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ja sit joku turkoosi/lime tyyny? Tarviiko enemmän väriä? Joku kynttilä tumman vitriinin päälle?

MÄ en taas laittas turkoosia, koska en ole innostunut siitä sisustusvärinä. Meillä on yksi seinä tosiaan maalattu limeksi ja ruskealla sohvalla sohvatyynyjen lisäksi pari lime "ornamentti" tyynyä sekä lime huopa sekä pari pitkää limeä kynttilää ja 3 palkkikynttilää koristehiekassa vadilla, 2 limeä ja 1 mustanruskea

Sekä turkoosi että lime käy. Ja jos haluaa vähän enemmän väriä, niin esim. lime ja oranssi yhdessä (tekstiileissä, pikkuesineissä jne) käy hyvin, tai turkoosi plus ruskea.

Itse kans enemmän kallistunut tohon turkoosiin... Meil makkari jo musta-lime niin en ehkä olkkariin haluis enää...
Eihän se kalliiks tule pelkkä peitto+tyynyt ja pari kynttilää et kokeillaas :)

Koolostaa ihan meidän asunnolta. Paitsi mula on kanssa hiukan piristeenä vihreää. Ei sellasta kirkasta limeä vaan sellanen vähän murrettu harmahtavan vaalean vihreä mistä en tiedä miksi sitä kutsutaan, mutta kyllä te tiedätte mitä mä tarkotan. Joten mä kans äänestän sitä limeä. Ja ei todellakaan maksa maltaita muutama piristeläiskä. Just jotain kynttilöitä ja tyynyjä. Vaihat sitten jos et tykkääkkän.

Yhteistyössä