Sisustusapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Auttakaa puusilmää :) En keksi, minkä värisen verhon ja maton laittaisin olohuoneeseen. Meillä on vaalea lattia, harmaa tulikiven takka ja vaalea sohva + tuoli. Matoksi ajattelin harmaata, mutta entäpä verho? Jos laittaisi jonkin värikkäämmän, ettei huone ole ihan aneeminen. Mutta minkä? Auttakaa, olen ihan onneton sisustusasioissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auttakaa puusilmää :) En keksi, minkä värisen verhon ja maton laittaisin olohuoneeseen. Meillä on vaalea lattia, harmaa tulikiven takka ja vaalea sohva + tuoli. Matoksi ajattelin harmaata, mutta entäpä verho? Jos laittaisi jonkin värikkäämmän, ettei huone ole ihan aneeminen. Mutta minkä? Auttakaa, olen ihan onneton sisustusasioissa :ashamed:

Keväänvihreä verhoihin ja koristetyynyihin? Myös syvänpunainen voisi sopia, harmaa matto sopii molempiin väreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisustuksen koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Keväänvihreä verhoihin ja koristetyynyihin? Myös syvänpunainen voisi sopia, harmaa matto sopii molempiin väreihin.

Vihreä kuulostaa aika kivalta. Kiitos! Pitää käydä ensi viikolla kangaskaupassa katselemassa :)

http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42592&productId=201403&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

ja tuohon jotku vaik luonnonvalkoiset sivukapat... myös oikein tumma viininpunainen vois olla hyvä