Sisustuskutsut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voisin mennä sellaisille sisustuskutsuille joihin jokainen vois tuoda vanhoja tarpeettomia koriste-esineitään, verhoja, lakanoita ja kuvia huonekaluista. Sitten voisi vaihtaa muiden kanssa kaikkea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Mä voisin mennä sellaisille sisustuskutsuille joihin jokainen vois tuoda vanhoja tarpeettomia koriste-esineitään, verhoja, lakanoita ja kuvia huonekaluista. Sitten voisi vaihtaa muiden kanssa kaikkea :)

Eikö tuo kuulosta kirpputorilta eikä sisustamisela.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Eikö tuo kuulosta kirpputorilta eikä sisustamisela.
Mun asunnossa ainakin suurin osa sisustuksesta on kirpputorilta tai muuten vaan sukulaisten ja kavereiden vanhaa kamaa :)

Pidin juuri sisustuskutsut, aikas paljon ystäviä tuli paikalle, itseäni kiinnostaisi myös pitää tuollaiset kirpparikutsut et kaikki tois vaiks 5 vanhaa sisustusjuttua paikanpäälle ja vaihdeltais niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Pidin juuri sisustuskutsut, aikas paljon ystäviä tuli paikalle, itseäni kiinnostaisi myös pitää tuollaiset kirpparikutsut et kaikki tois vaiks 5 vanhaa sisustusjuttua paikanpäälle ja vaihdeltais niitä.

Niin, millaiset ne sisustuskutsut oli? Mitä myynnissä?

pidin serafiini-sisustuskutsut, tarjolla maalaisromanttisia sisustusjuttuja, lyhtyjä, tekstiilejä, rottinkijuttuja, metallikoreja... Aikas kallista kamaa ja puolet ystävistäni sai vinoja rottinkilyhtyjä et laatu ei ihan mikään ykkönen ollut...

Yhteistyössä