M
moikkati
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja moikkati:Alkuperäinen kirjoittaja Neljä ihmistä MAHTUU kolmioon:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Mutta minusta se ei vain ole hyvä juttu, että murrosikäinen tyttö punkkaa samassa makkarissa murkkuikäisen veljensä kanssa tai päinvastoin.
Niin, kun nykyajan lasten pitää tottua siihen että aina saa kaiken, mitään ei tarvitse jakaa eikä mistään luopua. Ennen oli 8 lasta yhdessä huoneessa ja tervepäisiä lapsia tuli, eikä kukaan kauhistellut. Meillä on kaksi leikki-ikäistä samassa huoneessa ja jo taivastellaan, että kuinka me mahdutaan ja kuinkas sitten kun ne kasvaa..hoh hoh.
Juu tän tunteen mä tiedän, me etsitään kolmiota kun toinen lapsi suunnitteilla..
nyt asutaan kaksiossa.. pikkuinen,mies,minä ja koira, eikä tääl ahdasta ole. vaikka tulis toinenkin lapsi ennen ku asunnon saa vaihettua ni ei haittaa.![]()
moikkati nukkuuko pikkuinen teijän makkarissa? missä lelut? olkkarissa? mekin muutetaan kaksioon vauvan kans siksi kyselen..
Juu nukkuu makkarissa, myöhemmin mennään itse olohuone-asukkaiksi jos ei asuntoa saa vaihettua tarpeeksi pian.
Makkarissa on "vauvan puoli" ja "meidän puoli".. huoneen toisella puolella (aika pieni huone ) on meiän sänky ikkunan alla, ja ikkunalauta toimii yöpöytänä. vaatehuone meillä on erikseen eli se ei vie itse huoneista tilaa.
Makkarissa on sit lapsen sänky ja hylly leluille+kirjoille ja toisenlainen hylly lapsen vaatteille (näin vaatehuoneessa saa säilöttyä lapsen ammeen yms tavaraa mitä ei tarvii koko ajan ). Hoitopöytä oli myös makkarissa mut sitä ei enää käytetä joten tilaa toi sekin.
Olohuoneessa tietty oleskellaan joten käyään hakemassa lapsen kanssa hyllystä leluja olkkariin, ja viedään takas niitä. muutamaa lempparia pietään olohuoneen avohyllyssä lapsen korkeudella, ja olohuoneessa siis leikkii