sisustustarrat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Onko kellään tietoa mistä tällaisia saa ostettua?Olin äsken huutonetissä ja siellä kyllä oli myynnissä paljon.Mietin vain onko ihan sellaista kauppaa josta näitä voi ostaa vai pitääkö tilata jostain? Asun imatran seudulla enkä ole törmännyt näihin ja nimenomaan lastenhuoneisiin tuleviin tarroihin esim.prinsessa tai autot elokuva tarrat..

Tarkoitatko sellaisia siirreltäviä tarroja mitä voidaan liimata myös tapetteihin? Mä ostin K-Raudasta alennuksella Mikki-aiheisia.. Hinta oli alennuksen kans n 10 euroa. Meidän uuteen leikkimökkiin/huvimajaan ollaan lasten kans niitä liimailtu (mdf- levy seinät) ja erityisesti meidän 1, 5 vuotias tyttö on aivan onnessaan kun saa ´niitä siirrellä paikasta toiseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 17:45 äippäpöö kirjoitti:
katsopas www.minideci.com sieltä itse tilasin nalle puh aiheisia. ne on sellasia jotka voi kiinnittää maalattuun tai tapetoituun pintaan ja saa hyvin irti ja uudelleen paikoilleen

MInul ei näy sivu :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 09:41 annukka83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 17:45 äippäpöö kirjoitti:
katsopas www.minideci.com sieltä itse tilasin nalle puh aiheisia. ne on sellasia jotka voi kiinnittää maalattuun tai tapetoituun pintaan ja saa hyvin irti ja uudelleen paikoilleen

MInul ei näy sivu :'(

Ei näkyny minullakaan :(