P
"pinni"
Vieras
Mie tahtosin tapetoida uudelleen tuon meidän kuopuksen huoneen. Nyt siellä on sellaiset vaalenakeltaiset tapetit jo keskellä menee boordi. :/ Hankalaksi asian tekee se, että siellä ei ole yhtään kokonaista seinää. Eli yhdellä seinällä on nurkassa ovi, kahdella seinällä on ikkuna ja yhdellä kaapisto. Minä kuitenkin tahtoisin tapetoida niin, että yksi seinä olisi tummempi/erottuvampi kuin muut. Mutta mikä noista olisi parasta tehdä ns. pääseinäksi?