Sitä luulis, että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
vahaamisen jälkeen on sääret sileät.. mut kas eipäs olekaan kun ekaa kertaa vahaa sääriä. Tai siis pitkästä aikaa ekaa kertaa kun olen tässä nyttemmin sitten nuoruuden ja sinkkuuden päivien jälkeen vaan tyytynyt siihen mikä kelpaa miehellekin eli Gilleten terään. Nyt vahasin kuumavahalla sääret (enkä siis pyötynyt enkä kuollut, vaikka tyttö tuli kyllä kysymään, että miks sä äiti huudat Ai! koko ajan..) ja homma onnistui varsin hyvin, vaikka se on suttaista puuhaa, jalat viilentelin aloegeelillä ja ihokin siis on nyt pehmeä, mutta kas kummaa kun eipä se olekaan sileä! Toi eka vahaus poisti ne tummat, pisimmät säärikarvat, mutta ihollahan on sitten pientä uutta karvaa kasvamassa.. Mulla menee siis varmaan viikko, että saan sääret täysin karvattomiksi ja sitten saan aloittaa taas alusta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:
En varmana luovuta! Mulla ei kesäsäärissä kasva karva! Eikä muuallakaan!

Kasvaapa! Juuri niin sanoit! ;) :saint:

Hanki repilaattori tai sokeroi...

Justhan mä sokeroin, se kuumavaha oli sokeripohjainen.. Mun pitää vaan uusia kuumavahakäsittely, se vaan ei ole mitään yhtä nopeaa kuin sheivailu..

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Tyhmä kysymys väliin,mutta mitä se sokerointi on? :ashamed: Millähän vuosituhannella minä elän??

vastaavaa, kuin kuumavaha. Ei yhtä... nihkeää..? Iholle hellempi konsti. Ja jos pupu menee kesken pöksyyn, voi tahman huuhtoa vedellä pois. :D

Body Shop myy oivaa tärpää.

Justhan mä sokeroin, se kuumavaha oli sokeripohjainen.. Mun pitää vaan uusia kuumavahakäsittely, se vaan ei ole mitään yhtä nopeaa kuin sheivailu..

Mutta eihän sokeri ole vahaa? ;) *semanttinen huomautus'

Purkin kyljessä lukee wax ja sitten siinä lukee sokeripohjainen :D Mä taidan kuitenkin palata kylmävahaliuskoihin, ne vaan on tahmeempia eikä lähde pesemällä pois. Paljon kätsympiä vaan käyttää..

Purkin kyljessä lukee wax ja sitten siinä lukee sokeripohjainen :D Mä taidan kuitenkin palata kylmävahaliuskoihin, ne vaan on tahmeempia eikä lähde pesemällä pois. Paljon kätsympiä vaan käyttää..

Niihin on jotain liuotinta olemassa... ainakin jossain paketissa oli "viimeistelykosteuspyyhe", jolla jämät sai ihosta pois.

*Kinttujani en niillä kiusaa, mutta kainalot sokeroin*

Niihin on jotain liuotinta olemassa... ainakin jossain paketissa oli "viimeistelykosteuspyyhe", jolla jämät sai ihosta pois.

*Kinttujani en niillä kiusaa, mutta kainalot sokeroin*

Hui helvekko.. mä taas en kyllä piinaa kainaloitani muulla kuin höylällä! Juu mä olisin jo kylmävahaillut tänään, mutta paketissa oli enää jäljellä yksi liuska eikä sillä pitkälle pötki, kosteuspyyhkeenkin joku oli jo käyttänyt aikoja sitten..

Mulla on jokin hormoonihäiriö kun viime vuosina karvan kasvu oikein ryöpsähtänyt niin,että reisissäkin mustia pitkiä karvoja kuin miehillä. Ihan kamalaa!!Hävettää!!! Rannalla oleskelu ei juurikaan kutsu meikäläistä.
Ja karvat kasvavat nopeasti...kamala sänki melkein heti ajamisen jälkeen. Täytyy kokeilla tota sokerointia!!!

Yhteistyössä