sitkeä haju alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitivainen

Vieras
Tuntuu että jatkuvasti haisee, välillä myös kirvelee...
Tuossa kesällä todettiin epäspesifinen emätintulehdus, hohon sain Flagyl-kuurin alapään kautta. Sitten tulivat menkkarit, joiden jälkeen menin testeihin, koska alapää haisi vieläkin. Koe otettiin, eikä ollut hiivaa eikä emätintulehdusta.
Tuntuu vaan pahalta, koska koko ajan on inhottavaa hajua, en halua enää edes suuseksiä mieheltä tämän vuoksi...
Voisiko tämä johtua pelkästään ruokavaliosta tms.?
Mitkä konstit auttaisivat?

syör liikaa makeaa ja hiilihydraatteja. Käytä Falgylin asemesta emättimen bakteeritasapainoon suotuisasti vaikuttavia
maitohappokapseleita. Niitä saa luontaistuotekaupoista tai apteekistakin.

syöt liikaa makeaa ja hiilihydraatteja. Käytä Falgylin asemesta emättimen bakteeritasapainoon suotuisasti vaikuttavia
maitohappokapseleita. Niitä saa luontaistuotekaupoista tai apteekistakin.

Ajelen karvani pois, mutta en ole huomannut sen vaikuttavan hajuihin. Pikemminkin tuntuu että karvoihin tarttuvat hajut helpommin ja haisee siis enemmän niiden kanssa... ja kyllä peseydyn päivittäin alhaalta.
Onko kellään muulla samanmoista ongelmaa?

Mulla todettiin joskus myös tuo tulehdus ja alapää haisi tosi omituiselle. Jonkun aikaa siinä meni ennenkuin haju tasottui. Kannattaa käyttää jotain emättimen bakteerikannan normalisoivaa tuotetta josko sellainen auttaisi. Kyllä se haju pois lähtee vaikka aikaa se ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ethän:
vain ajele karvojasi pois? joskus epämiellyttävä haju aiheutuu siitä. Osalle ihmisitä ajelu ei vain kerta kaikkiaan sovi.

Heh..päivän paras! johan olisi löyhkääviä alapäitä jos kaikki ajellut haisisivat. mutta Veet-karvanpoistoainetta käytettäessä häpyhuulille, voi tulla jonkin sortin tulehdus (ei siis limakalvoille ko. tuotetta!). itse lopetin aineen käytön huulien alueelle, sen sijaan häpykummulta poistan karvat Veetillä.
Ja kun haju tuli aikoinaan niin apteekista saa Gynophilus puikkoja joilla ainakin mun hajut lähti.