Epäspesifinen emätintulehdus, clue-solut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen40

Vieras
Mulla todettiin joulukuussa tämä emätintulehdus ja sain siihen antibioottikuurin. Kuurin jälkeen
kävin testissä joka oli puhdas. Oireet helpotti vasta viimeisen lääkkeen jälkeen. Nyt se sama on taas uusiutunut :( Onko kellään kokemusta voiko tämä emätintulehdus todella olla myös hajuttomana?? Kaikissa oireissa lukee että haisee pahalle. Minulla ei ole niitä oireita ja sen vuoksi asia askarruttaa. Tällä kertaa oli myös hiivaa 3+ vaikka olen pitkään syönyt maitohappobaktreereita, juonut asidofilus piimää jne. Oireet alkoivat syksyllä uuden hormoonikierukan jälkeen. Sattumaa tai ei, niin mietin voiko sillä olla osuutta asiaan. Saako tätä tulehdusta koskaan pois vai joudunko elämään sen ja lääkkeiden kanssa lopun elämääni. Joulukuussa juoksin lääkärillä moneen kertaan ja mielestäni kaikki sukupuolitauditkin testattiin, koska aloin jo epäillä ihan kaikkea. Papakin oli puhdas. Näkyykö kondylooma papassa vai olisikohan se ainut joka on testaamatta. Harmittaa niin vietävästi elää tälläisen tulehduksen kanssa. Olisi kiva jos alapää tuntuisi puhtaalle ja vuoto lopuisi. Olen lukenut että ylenpalttinen alapään pesu saattaa aiheuttaa oireita, ainakin hiivaa. Itse joudun pesemään alapäätä n 2 krt / päivä, koska jos vatsa toimii on alapää pakko pestä peräpukamien vuoksi. Pesussa en koskaan käytä pesuaineita, pelkkää vettä vain. Olisiko kellään vinkejä tämän ongelman hoitoon jos flagyl + antibiootti ei auta kun hetkeksi? Entä voiko hajuttomus johtua pelkästään tuosta alapään pesemisestä?

Mulla todettiin joulukuussa tämä emätintulehdus ja sain siihen antibioottikuurin. Kuurin jälkeen
kävin testissä joka oli puhdas. Oireet helpotti vasta viimeisen lääkkeen jälkeen. Nyt se sama on taas uusiutunut :( Onko kellään kokemusta voiko tämä emätintulehdus todella olla myös hajuttomana?? Kaikissa oireissa lukee että haisee pahalle. Minulla ei ole niitä oireita ja sen vuoksi asia askarruttaa. Tällä kertaa oli myös hiivaa 3+ vaikka olen pitkään syönyt maitohappobaktreereita, juonut asidofilus piimää jne. Oireet alkoivat syksyllä uuden hormoonikierukan jälkeen. Sattumaa tai ei, niin mietin voiko sillä olla osuutta asiaan. Saako tätä tulehdusta koskaan pois vai joudunko elämään sen ja lääkkeiden kanssa lopun elämääni. Joulukuussa juoksin lääkärillä moneen kertaan ja mielestäni kaikki sukupuolitauditkin testattiin, koska aloin jo epäillä ihan kaikkea. Papakin oli puhdas. Näkyykö kondylooma papassa vai olisikohan se ainut joka on testaamatta. Harmittaa niin vietävästi elää tälläisen tulehduksen kanssa. Olisi kiva jos alapää tuntuisi puhtaalle ja vuoto lopuisi. Olen lukenut että ylenpalttinen alapään pesu saattaa aiheuttaa oireita, ainakin hiivaa. Itse joudun pesemään alapäätä n 2 krt / päivä, koska jos vatsa toimii on alapää pakko pestä peräpukamien vuoksi. Pesussa en koskaan käytä pesuaineita, pelkkää vettä vain. Olisiko kellään vinkejä tämän ongelman hoitoon jos flagyl + antibiootti ei auta kun hetkeksi? Entä voiko hajuttomus johtua pelkästään tuosta alapään pesemisestä?

On se kumma homma kun justii tänää sain diagnoosin epäspesifi emätin tulehdus ja clue soluja otettii floora viljely missä nuo solut huomattiin... ei siis ollu hiiva... Mulla oli 3kk sitten papa luokka 2 mutta puhdas... eipä siinä mitää jatko tutkimuksia vaan 6kk päähän uusi papa.. selekä ja vatta kipuja ollu no 2pv sitten löysin alakerrasta kipeän patin ei mikää finni. vaan kudoksessa patti takapuolen ja emättimen välissä ja lääkäriin... joo hyvä etten syöpädiagnoosia saanu labrat ei tulehdus arvot koholla ei klamydiaa ei mitään... tänää lääkärii uuet verikokeet tulehdus arvot norm. mutta tosiaa niitä clue soluja löyty... no siinä kelailtiin lääkärin kans että mulla on löytyny 3VUOTTA sitten papassa clue soluja mistä en ole tietoa saanu ja asiaa ei ole tutkittu sen enempää tympii vaan että päivystys lääkäri sano että papan solumuutokset uusimmassa papassa voi johtua tuosta aiemmasta löydöksestä,,, ja se patti rauhanen tulehtunut ja ärtynyt pitkään jatkuneesta tulehduksesta johtuen ja MITÄÄN oireita ei ole ollu ei hajuja ei kutinaa... vuosi sitten oli hiiva ja todellakin tuli oireita lähti canestenilla... ja päätin että V*ttu makso mitä makso tästä lähin papat ja kaikki muut tarkastukset yksityisellä... vatsakipujen(lantion seudun) kans paininu puoli vuotta ja lääkärin vastaanotolle en päässy

Viimeksi muokattu: