sitomisesta!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ""pihalla""
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

""pihalla""

Vieras
Olen aikapaljon normaaliseksistä kokenut,mutta nyt kiinostuin uudesta asiasta eli sitomisesta ja mitä siihen liittyykään.. Olen sikäli pihalla, että liittyykö sitominen itse seksiin vai onko se esileikkiä jolla joskus kiusotellaan vai liittyykö siihen yhteyteen siis sidottuna seksi käyttäytyminen?? Odottelen mielenkiinnolla asiallisia vastauksia ja kokemuksia joita itselläni ei ainakaan ole??

Tässä step-by-step -ohjeet sitomisleikkeihn :)

- Etsitään sitomisleikeistä kiinnostunut sielunsisar/turvakarri

- Majoittaudutaan rauhalliseen paikkaan, minne eivät lapset lyllerrä eivätkä naapurit näe

- Otetaan nippu sitomistarvikkeita (köysi tai käsiraudat tai puhelinpiuha tai jeesusteippi tai hermeshuivi tai jotain sellaista)

- Valitaan sidottava osapuoli sopivalla tavalla (kivisäkkijasakset, kumpivetääpidemmänkorren, huutoäänestys, submissiohalukkuus tai jotain sellaista)

- Sidotaan ""hävinnyt"" (tai ""voittanut"") osapuoli sitomistarvikkeilla tilanteeseen sopivalla tavalla. Tyypillisesti sidotaan ranteet, nilkat, polvet, kyynärvarret sekä mahdollisesti intiimit alueet. Ei pidetä turhaa kiirettä. Ollaan koko ajan varovaisia, ettei aiheuteta häiriöitä verenkiertoon.

- Kun sitominen on tehty, katsellaan sidotun kasvonpiirteitä (hymyily tai hymyilemättömyys, ilon tai kiukun kyyneleet sekä muut tyypilliset kasvoekspressiot).

- Jos iloinen, ei päästetä irti, vaan .. hmm .. käytetään mielikuvitusta.