SITRUUNAA OKSENNUSTAUTII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SITRUUNA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SITRUUNA

Vieras
voisiko joku kokeilla että kun oksennustauti jyllää, niin ottaa sitruunanmehua. Muistaakseni puolikkaan sitruunan mehu riittää. Tämän pitäisi lopettaa oksentelu. Itsellä aina sitruunaa kotona, mutta onneksi vatsatauteja ei ole ollut kohta pariin vuoteen, joten en ole päässyt testaamaan.

Saattaisi toimia ainakin pahaan oloon, oksentelusta en tiedä. Mummuni nimittäin kehotti juomaan sitruunamehua (ja siis sitruunasta puristettua) raskauspaihoinvointiin ja mulla se helpotti.

Mä tiedän perunajauhoista! Sitä siis sekotetaan veteen ja juodaan se. Kokeilin nuorempana ja se toimi. Äiti vissiin on todennut aiheelliseksi useamminkin. Nyt en tytölle kyllä tarjoa koska tiedän ettei edes viitsi yrittää kun pelkkä ajatus puistattaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mä tiedän perunajauhoista! Sitä siis sekotetaan veteen ja juodaan se. Kokeilin nuorempana ja se toimi. Äiti vissiin on todennut aiheelliseksi useamminkin. Nyt en tytölle kyllä tarjoa koska tiedän ettei edes viitsi yrittää kun pelkkä ajatus puistattaa...

Yääk, kuulostaa tosi karmealta ;), mutta ei se apteekista ostettava Osmosalkaan mitään herkkua ole!