Sitten kun minullakin on enemmän lapsia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Olin tänään kuopuksen kanssa 1v neuvolassa, ja siellä juttelin erään äidin kanssa. Tämä äiti tuskaili tätä talvea / kevättä, kun on niin märkää ja kuraista... Lapsissa kova pukeminen, ja sit kun tullaan sisään, niin aina kaikki vaatteet kurassa, eteinen täynnä hiekkaa jne.

Lopuksi hymyili mulle, ja totesi: "Kunhan sullakin on enemmän lapsia, niin sinäkin ymmärrät, että ei se aina helppoa ole."

Mie en osannut muuta kun hymyillä takaisin ja nyökätä...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Olin tänään kuopuksen kanssa 1v neuvolassa, ja siellä juttelin erään äidin kanssa. Tämä äiti tuskaili tätä talvea / kevättä, kun on niin märkää ja kuraista... Lapsissa kova pukeminen, ja sit kun tullaan sisään, niin aina kaikki vaatteet kurassa, eteinen täynnä hiekkaa jne.

Lopuksi hymyili mulle, ja totesi: "Kunhan sullakin on enemmän lapsia, niin sinäkin ymmärrät, että ei se aina helppoa ole."

Mie en osannut muuta kun hymyillä takaisin ja nyökätä...

Minä en yhden lapsen äitinä yleensä jaksa hymyillä noille kommenteille. Mutta uskon kyllä että sinua hymyilytti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
:laugh: :laugh:

oisit vähän oikassu sitä mammaa :D

En mie kehdannut :ashamed: , mie olin vaan tyytyväinen, jos mie kerra(kin) näytin järjissäniolevalta ja jaksavalta äidiltä ;) :D

mä en ois pystyny olee hiljaa :whistle:

no toivottavasti se mamma vaikka palstailis täällä....ja lukis tän ketjun :D

Yhteistyössä