V
vierailija
Vieras
- homo Tynkkynen
- sivari Halla-aho
- keskeytti armeijan kuukauden jälkeen Keskisarja
"Sain hullun paperit." sanoi Teemu Keskisarja itse.
anna.fi
Laitetaan nämä miehet väittelemään Venäjän rajalle sodan syttyessä?
Tony Halme, raskaan sarjan mies tipahti itse, mutta Teemu Kärpässarja pudottaa koko puolueen.
"Hautausmaiden lisäksi Teemu Keskisarja viihtyy kirkoissa.
Teemu arvelee, että esimerkillään hän tuskin innostaa ketään liittymään seurakuntaan. Päinvastoin, hänen möläytyksensä saattavat jopa lisätä joukkopakoa.
– Ei minulla ole mitään annettavaa niille, jotka pohtivat hengellisiä ratkaisuja. Ainoa tavoitteeni on oman sieluni pelastaminen. Siinä riittääkin hommaa, hän tokaisee.
Omasta konfirmaatiostaan Teemu poistui jo ennen tilaisuuden päättymistä. Oli kiire sulkapallon nelinpeliturnaukseen."
Vaimo paljastaa miehensä.
"Puolisosi ei kuulemma ole koskaan laittanut ruokaa. Pitääkö paikkansa?
– Teemu on kotitöissä äärimmäisen epäkäytännöllinen. Mutta kyllä hän tekee kaikkea, mitä pyydän: käy kaupassa, siivoilee ja laittaa joskus keittoa tai munakasta.
Onko hän mielestäsi sisäsiisti?
– Kun muutin Teemun asuntoon, siellä piti tehdä täydellinen lattiasta kattoon -siivous. Puhtaus ja siisteys ovat hänelle täysin merkityksettömiä asioita. Erilaisissa elämäntyyleissämme oli kieltämättä aluksi yhteensovittamista. Minua huomioidakseen hän on parantanut tapojaan tosi paljon."
- sivari Halla-aho
- keskeytti armeijan kuukauden jälkeen Keskisarja
"Sain hullun paperit." sanoi Teemu Keskisarja itse.
Teemu Keskisarja: "Kuolleet kiinnostavat minua enemmän kuin elävät"
Etsikkoaikoinaan historioitsija Teemu Keskisarja pelasi shakkia, työskenteli rakennuksilla ja hurvitteli. Sitten hän omistautui historialle.
Laitetaan nämä miehet väittelemään Venäjän rajalle sodan syttyessä?
Tony Halme, raskaan sarjan mies tipahti itse, mutta Teemu Kärpässarja pudottaa koko puolueen.
"Hautausmaiden lisäksi Teemu Keskisarja viihtyy kirkoissa.
Teemu arvelee, että esimerkillään hän tuskin innostaa ketään liittymään seurakuntaan. Päinvastoin, hänen möläytyksensä saattavat jopa lisätä joukkopakoa.
– Ei minulla ole mitään annettavaa niille, jotka pohtivat hengellisiä ratkaisuja. Ainoa tavoitteeni on oman sieluni pelastaminen. Siinä riittääkin hommaa, hän tokaisee.
Omasta konfirmaatiostaan Teemu poistui jo ennen tilaisuuden päättymistä. Oli kiire sulkapallon nelinpeliturnaukseen."
Vaimo paljastaa miehensä.
"Puolisosi ei kuulemma ole koskaan laittanut ruokaa. Pitääkö paikkansa?
– Teemu on kotitöissä äärimmäisen epäkäytännöllinen. Mutta kyllä hän tekee kaikkea, mitä pyydän: käy kaupassa, siivoilee ja laittaa joskus keittoa tai munakasta.
Onko hän mielestäsi sisäsiisti?
– Kun muutin Teemun asuntoon, siellä piti tehdä täydellinen lattiasta kattoon -siivous. Puhtaus ja siisteys ovat hänelle täysin merkityksettömiä asioita. Erilaisissa elämäntyyleissämme oli kieltämättä aluksi yhteensovittamista. Minua huomioidakseen hän on parantanut tapojaan tosi paljon."