Sivarit ja armeijan keskeyttäneet johtaneet persuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
- homo Tynkkynen
- sivari Halla-aho
- keskeytti armeijan kuukauden jälkeen Keskisarja
"Sain hullun paperit." sanoi Teemu Keskisarja itse.

Laitetaan nämä miehet väittelemään Venäjän rajalle sodan syttyessä? :D

Tony Halme, raskaan sarjan mies tipahti itse, mutta Teemu Kärpässarja pudottaa koko puolueen.

"Hautausmaiden lisäksi Teemu Keskisarja viihtyy kirkoissa.

Teemu arvelee, että esimerkillään hän tuskin innostaa ketään liittymään seurakuntaan. Päinvastoin, hänen möläytyksensä saattavat jopa lisätä joukkopakoa.

– Ei minulla ole mitään annettavaa niille, jotka pohtivat hengellisiä ratkaisuja.
Ainoa tavoitteeni on oman sieluni pelastaminen. Siinä riittääkin hommaa, hän tokaisee.

Omasta konfirmaatiostaan Teemu poistui jo ennen tilaisuuden päättymistä. Oli kiire sulkapallon nelinpeliturnaukseen."

Vaimo paljastaa miehensä.

"Puolisosi ei kuulemma ole koskaan laittanut ruokaa. Pitääkö paikkansa?

– Teemu on kotitöissä äärimmäisen epäkäytännöllinen.
Mutta kyllä hän tekee kaikkea, mitä pyydän: käy kaupassa, siivoilee ja laittaa joskus keittoa tai munakasta.

Onko hän mielestäsi sisäsiisti?

– Kun muutin Teemun asuntoon, siellä piti tehdä täydellinen lattiasta kattoon -siivous.
Puhtaus ja siisteys ovat hänelle täysin merkityksettömiä asioita. Erilaisissa elämäntyyleissämme oli kieltämättä aluksi yhteensovittamista. Minua huomioidakseen hän on parantanut tapojaan tosi paljon."

- homo Tynkkynen
- sivari Halla-aho
- keskeytti armeijan kuukauden jälkeen Keskisarja
"Sain hullun paperit." sanoi Teemu Keskisarja itse.

Laitetaan nämä miehet väittelemään Venäjän rajalle sodan syttyessä?

Tony Halme, raskaan sarjan mies tipahti itse, mutta Teemu Kärpässarja pudottaa koko puolueen.

"Hautausmaiden lisäksi Teemu Keskisarja viihtyy kirkoissa.

Teemu arvelee, että esimerkillään hän tuskin innostaa ketään liittymään seurakuntaan. Päinvastoin, hänen möläytyksensä saattavat jopa lisätä joukkopakoa.

– Ei minulla ole mitään annettavaa niille, jotka pohtivat hengellisiä ratkaisuja.
Ainoa tavoitteeni on oman sieluni pelastaminen. Siinä riittääkin hommaa, hän tokaisee.

Omasta konfirmaatiostaan Teemu poistui jo ennen tilaisuuden päättymistä. Oli kiire sulkapallon nelinpeliturnaukseen."

Vaimo paljastaa miehensä.

"Puolisosi ei kuulemma ole koskaan laittanut ruokaa. Pitääkö paikkansa?

– Teemu on kotitöissä äärimmäisen epäkäytännöllinen. Mutta kyllä hän tekee kaikkea, mitä pyydän: käy kaupassa, siivoilee ja laittaa joskus keittoa tai munakasta.

Onko hän mielestäsi sisäsiisti?

– Kun muutin Teemun asuntoon, siellä piti tehdä täydellinen lattiasta kattoon -siivous. Puhtaus ja siisteys ovat hänelle täysin merkityksettömiä asioita. Erilaisissa elämäntyyleissämme oli kieltämättä aluksi yhteensovittamista. Minua huomioidakseen hän on parantanut tapojaan tosi paljon."
Mites sun oma intti, tuliko käytyä?

"– Minua ovat kuolleet kiinnostaneet aina enemmän kuin elävät. Kai se on jonkinlaista todellisuuspakoa – ja tulevaisuuspakoa. Elän mieluummin menneisyydessä." - Keskisarja

"Kolmekymppiseksi asti Teemu ajelehti. Kävi töissä rakennuksilla, asui kommuuneissa, ryyppäsi. Hän on tunnustanut seisseensä leipäjonossa, jotta vähäiset lantit säästyisivät baariin."

"saa paljon aikaiseksi, kun keskittyy täysin eikä samalla someta, käy por.nosivuilla ja vastaile sähköposteihin", Teemu toteaa. Addiktioiden mies, mahdollisesti ollut myös por.noaddikti.

"Tehokkaan työskentelyn mahdollistavat arkistoja koluavat tutkimusapulaiset, joiden palkan Teemu maksaa omasta pussistaan. Tekstinsä hän sanelee vaikkapa koiralenkillä nauhalle, jonka avustaja purkaa."

"jopa pelikentän laidalla pilli suussa Teemu sanoo elävänsä omassa kuplassaan, haahuilevansa jossakin 1700-luvulla.

Valveilla ollessani ei mene tuntiakaan, etteivät historian tapahtumat pyrkisi mieleeni. Olen menneisyyden vanki, jos näin voi sanoa."

"Nuorempana Teemulla oli tapana kirjoittaa yökaudet, jopa pari vuorokautta putkeen. Joskus hän saattoi samalla naukkaillakin. Eikä mitään punaviiniä vaan kirkasta viinaa.

Tekeillä olleen kirjan kannalta ne sessiot saattoivat olla hyviä, mutta aivoille äärimmäisen vahingollisia."

"Teemu nukkuu ”kammottavan vähän”, muutamia tunteja yössä. Unettomuus on hänen akilleenkantapäänsä.

– Aivot käyvät jatkuvasti ylikierroksilla. Valvominen syövyttää ihmistä sisältä päin. Se huonontaa muistia ja muita henkisiä suorituksia. Olen kenties tehnyt itselleni jo peruuttamatonta vahinkoa." - Keskisarja

"Yhden asian mies, kuten hän itse sanoo. Mutta ehkä kyse on myös brändin rakentamisesta. Millainen hän mahtaa olla kotiloissa?

– No, minulla ei ole käytöstapoja enkä ole sisäsiisti. Minua ei ole koskaan kiinnostanut itseni tai vaatteideni puhdistaminen. Ruokaa en ole laittanut ikinä, hän linjaa." - Keskisarja

Yhteistyössä