Siveydenpuu - menkat alkoi kp 16 kohdalla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kärsinyt rajuista PMS-oireista ja viikko sitten eli kp 8-9 aloitin syömään siveydenpuu-kapseleita. Niidenhän tulisi mm. helpottaa PMS-oireita, ja niitä ainakin ohjeen mukaan voi syödä "kokoajan" eli ei esim.vain tiettynä aikana kuukaudesta.

Nyt vkonloppuna yhtäkkiä tuli limaista vuotoa missä hieman verta mukana, ei ole ennen tälläistä ollut, ja ajattelin sen olevan ovis-vuotoa. Mutta nyt tänään alkoi tulla ihan puhdasta verta! Ikäänkuin menkat, ja nyt on vasta kp16! Yleensä minulla kierto lähempänä 30, 26-29 päivää.

Mitähän tämä nyt mahtaa olla?! Ja jatkako vain tuotteen käyttöä...Tuotteen pitäisi siis AUTTAA näihin naisten vaivoihin, tasapainottaa hormoneja ja kiertoa....

Onko muilla kokemuksia?

Ei mulla tuosta kokemusta ole, mutta mitään rohdosvalmistetta ei saa käyttää jatkuvasti.

Ellei sitä mainita putelin ohjeissa, kannattaa kiikuttaa ne apteekkiin tuhottaviksi.

Niin, siis esim. Vitex ja Vitello (tai jotain tuonne päin) on Suomessa myytäviä samaa yrttiä sisältäviä valmisteita, jotka on vielä vahvempia. Siinäkin lukee purkin kyljessä että annostus 1 päivässä eli ei esim. käytetään kierron 10-20 päivinä tms. Toinen ohje sanoo toiselle samanalaiselle valmisteelle että käytetään 3kk putkeen ja sitten 1kk:n tauko. Eli kyllä kai kuitenkin voi käyttää päivittäin.

Yhteistyössä