Skarlett Lilja Emma-Olivia vai muuten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarlett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Skarlett

Vieras
Mä olen aina ollut sen verran lähiönimiä vastaan että meidän perheen kaksi aikaismpaa tyttöstä ovat aivan ylirehellisesti nimetty kahteen yleensä c-kirjaimen sisältävän nimeen mutta ceet vaihdetttu kooksi. Kolmas tyttö on tullut meille. Mies ehdotti nimeksi Scarlett, mä sanoin että ei ikinä. Sittwn aloin pitää nimestä ja kokeilin erilaisia kirjoitusasuja. Päädyin sitten kirjotusasuun Skarlett. Kerroin miehelle ja kelpasi hyvin. Sitten mietittiin toisia nimiä ja ehdottomasti saatava Lilja, Emma ja Olivia. Koska Suomessa ei tietääkseni(?) mene läpi nelikirjaimiset nimet niin ajateltiin eri tapoja joilla saadaan se Skarlett kutsumanimeksi ja muut paikalleen.
Eli valitse näistä tai ehdota muuta jnimeä vaikka jos mikään ei käy.
Lilja-Skarlett Emma Olivia
Skarlett-Lilja Emma Olivia
Emma-Skarlett Lilja Olivia
Skarlett Olivia Emmalilja vai
Skarlett Lilja Emma-Olivia
Skarlett Emma Liljaolivia
Skarlett Lilja Emmaolivia
Vai joku muu?
Kerro minulle suosikkisi tai ehdota muuta nimeä.

No ensinnäkin, jätä yksi nimistä pois.
Minä itse laittaisin vain yhden toisen nimen koska etunimi niin pitkä. Mut jos muilla lapsilla kolme nimeä niin sit ei.
Mutta ehdottomasti paras SKARLETT EMMA OLIVIA

Skippaisin Skarlettin kokonaan pois ja laittaisin nimeksi Lilja Emma Olivia.Jotenkin tönkkö kirjoitettuna tuo Skarlett.Ja vaikka olisikin c:llä,niin ei vaan miusta soinnu nuiden muiden nimien kanssa.

Mitkä muiden lasten nimet ovat?Jos niistä saisi ideaa Skarlettin tilalle...

• Tykkää
Reactions: newbie ja Katylina
Skarlett-Lilja Olivia Emma,mie oon aina tykänny nimestä Julia

Mä tykkään Skarlett-nimestä ihan hulluna. Minä karsisin Skarlett Lilja Oliviaan tai Skarlett Emma Oliviaan. Jos joku noista niin Skarlett Emma Lilja-Olivia olisi paras. Pidän noista muistakin nimistä joten siis minusta oikein onnistuneeet nimipohdinnat! Onnea kolmannesta tyttärestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23531747:
Ei mene läpi nelikirjaimiset nimet???
Et varmaan ollut tosissasi ton Skarletin kanssa, toivon ainakin niin. Tämähän oli pila, eikö????

No ei mikään pila varmaan. Itse tunnen yhden Skarlett-nimisen pikkutytön. Tarkkaa määrää Skarleteista väestörekisterikeskus ei ilmoita mutta minulla se tarkka määrä tiedossa - ERITTÄIN ERITTÄIN TODELLA harvinainen nimi.

Emmalilja kuulostaa noissa eniten nimeltä kun yhdistelee noita kolmea sen Skarlettin lisäksi. Joten sen nimen valitsen jossa oli se Emmalilja. Se kuulosti kivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23531747:
Ei mene läpi nelikirjaimiset nimet???
Et varmaan ollut tosissasi ton Skarletin kanssa, toivon ainakin niin. Tämähän oli pila, eikö????

Voi ei mikä lapsus. Ajatuksissani kirjoittelin. Eli ei mene läpi neljä etunimeä-

Pahoittelen mutta nimesta tulee mieleen Toyota Starlet

Ja miten lasta huudat: Skarleeet tule syömään...Mentiin kauppaa skarletin kanssa.... Nimi on kaunis, mutta ei taivu suomeen. Englanniksi ok, mutta meidän pääteet ei todellakaan imartele tuota nimeä

Emmalilja Olivia olisi tosi kaunis nimi, liekkö teille sitten liian lähiökamaa.

Mä oon kanssa sitä mieltä että ei Scarlett nimeä....
Ei oikeesti taivu suomenkieleen,kuulostaa ihan kauheelta.Kuulostaa siltä että Mika Häkkinen puhuisi Tuulen viemää elokuvan päähenkilöstä:D.Ja sitten niinkuin joku tuolla jo kysyikin miten nimeä taivutetaan? Olin skarletin kanssa kaupassa..kun sen nimen sanoo ääneen tossa lauseessa niin se kuulostaa ihan hirveelle.

Ei,ei ja vielä kerran ei.

[QUOTE="nipo";23531867]Scarlett toimii muissa kielissä, ei suomessa.[/QUOTE]

siis skarlet K:la mitä oikeen ajattelet tolla? Ei oo kyllä hieno nimi, paitsi ilman skarletteä mieluummin scarlet!

Yhteistyössä