Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Voi kun se olisin ollut minä!
Oltiin miehen kanssa ulkona ja kun piti lähteä niin taksin ovella (baarin vierssä) totesi ettei vielä lähdekään!! Kiitti!! |O
Nyt pitää odotella herran kotiutumista, sillä eihän hänellä avaimia ole!! Prk. |O
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Miksi miehellä ei ole avainta? IHMETTELEE?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Miksi miehellä ei ole avainta? IHMETTELEE?
Mun mies ei yhteen aikaan kantanut avaimia mukana juuri koskaan. Ja mulla taas ei ole koskaan avaimia mukana jos lähden miehen kanssa kauppaan, keskustaan tms.
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Miksi miehellä ei ole avainta? IHMETTELEE?
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki..
Kaveri teki noin. Lopputulos: koko kerrostalo oli hereillä, kun mies LAULOI alaovella että "Kaisaaa, avajas ovi rakkaalleeees...kop kop kop avaa rakas, kop kop kop avaa hakas". Ja kamua hävetti ihan sikana.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki..
Kaveri teki noin. Lopputulos: koko kerrostalo oli hereillä, kun mies LAULOI alaovella että "Kaisaaa, avajas ovi rakkaalleeees...kop kop kop avaa rakas, kop kop kop avaa hakas". Ja kamua hävetti ihan sikana.