smartballseista taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myräkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myräkkä

Aktiivinen jäsen
29.09.2005
2 509
0
36
Otin viimein itseäni niskasta kiinni ja päätin alkaa treenaan niillä (oli niin mahtavaa s.eksiä vknloppuna että itku pääs, ja ajattelin jos se vielä siitä paranis.. :whistle: )

Tuntuu tosi villiltä, taju meinaa lähteä ku on niin oudon tuntuista. Tehoaako ne jos vain istuu paikallaan? Vai pitääkö liikkua että ne värähtelee?

Mäkin oon nyt ahkerasti treenannu ilman apuvälineitä lantionpohjan lihaksia säännöllisesti. Tuntu siltä että mulla on ihan hyvä puristusvoima. Päätin sitten kokeilla kuten ohjeissa sanotaan että voi sormen laittaa sisään ja puristaa. Eipä tuntunu missään...arvatkaa masennuinko.

Mulla myös nuo samat pallot. ostin ne seksikutsuilta, se myyjä sanoi et joka päivä tunnin ajan pitää noita ja samalla liikkua, siis vaikka imuroida tms.
Mulla tehos heti parin viikon käytön jälkeen ikävään virtsan karkailuun.. muutenkin helpot ja mukavat käyttää, itse oon laittanut vähän liukkaria siihen ekaan palloon, menee helpommin..
Suosittelen :)

Ei kai ne kuulat mun tietääkseni tehoa ellei niitä lihaksia jännittele välillä. ;)
Eli siinä liikkumisessa on varmaan se idea että lihaksia tulee käytettyä kun ei kuulat muuten pysy välttämättä niin hyvin sisällä. Korjatkaa vaan jos oon väärässä...

Yhteistyössä