Smileys ravintola Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Onko joku käynyt testaamassa, millainen paikka se on? Ja mahtaako sillä olla jotkut nettisivut? Etsin ja etsin, vaan en löytänyt.

Kyseinen ravintola sijaitsee siis Puutarhakadun ja Humalistonkadun kulmassa, entisen Osuuspankin tiloissa.

Olimme syömässä Äitienpäivä lounaan.
Viisi aikuista ja kaksi lasta. Lankkupihvista nauraviin nakkein maksoi 57 euroa.
Loistavat annokset ja edukkaat hinnat. Suosittelen...

mutta tällä paikalla ei todellakaan ole ns. ''puhtaita jauhoja'' pussissa. Menkäähän joskus aivan piruuttanne kurkistamaan sinne keittiön puolelle,niin huomaatte miksi tämän paikan hinta/laatu suhde ovat muita paikkoja alempana. Kävin ystävättäreni kanssa kerran syömässä ja istuuduimme pöytään josta näkee suoraan keittiöön ( Akvaarion puoleisille pöydille). Näky oli aivan jotain sanoinkuvaamatonta. Ilmeisesti siellä muutkin tekevät ruoka-annoksia kuin paikan kokki,nimittäin annoksiamme tekivät mm. tiskarit??!! Annos ei myöskään ollut kovin miellyttävä silmälle.. ihmettelen vain miten tämä paikka on saanut näinkin paljon ns.''positiivista'' palautetta. Itse en näe mitään syytä siihen.

En kyllä ehkä suosittelis tota paikkaa, kun olin siellä itse niin keittiössä ravasi kaiken maailman kirjavaa porukkaa epäsiisteissä vaatteissa ja se joku pääkokkikin yski siellä käsiinsä likaisen näköisessä kokin asussaan. Lisäksi lounaspöydän ruoat oli näivettyneen näköisiä... Olisin varmaan oksentanut jos olisin löytänyt vielä lisäksi jotain epäilyttävää ruoasta:D oli aika karmea kokemus..

Yhteistyössä