sofi one step testeistä kokemuksia? Näyttääkö nuo ylipäätään mitään ikään koko testit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisuliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisuliisa

Jäsen
29.03.2010
199
0
16
Kerran jo sain jonkun haamun. Nyt eilen dpo 10 nega ihan puhdas ei mitään näkynyt.. Tänään tein uuden aamulla ja koko testin reunat värjääntyi punaiseksi. jotain pientä ehkä oli jo testiajalla näkyvissä mutta lähinnä sellaista että vauvakuumeisen silmät sen muka näki. No jätin testin kaappiin ja kun 1h päästä kävin vilasemassa niin siinä olikin viiva! taskulampulla kun sitä "läpivalaisee" näkyy valkoisena viivanpaikka jonka reunaan on kertynyt väriä! muut tuon merkin testit on aina ollut pelkkiä selkeitä negoja. Kuvaa oli vaikea ottaa mutta tuossa jotain osviittaa:)

Aijaa.com - 11536413

Aijaa.com - 11536482

Viimeksi muokattu:
Kyllä ne mulla on aina näyttäny negat ja plussat ja haamutkin aika hyvin. Se minkä mä noissa kuvissa nään on valitettavasti vaan sen testipaikan minne se tulis näkyviin, toki kun on kyse kemiallisesta reaktiosta niin siellä aineet reagoi ja siinä näkyy se testauskohta, mutta ei värimuutosta koko alueella. Ja noissahan on et paras tulos 5min jälkeen ja vartin päästä tulos ei ole luotettava enää, eli voi tulla virheellisiä viivoja sitten. Valitettavasti mä sanoisin että tuo on nega. :/ Sen perusteella mitä niitä oon useamman käyttäny. Tokihan kannattaa odottaa vielä pari päivää ja testata vaikka uudestaan vielä. Tsemppiä!

Samoin olen kyllä saanut ihan luotettavia tuloksia kyseisellä testillä. Sekä negat että plussat. Tosin hiukan ihmettelen itse sitä, miksi sain noinkin herkällä testillä menkkojen alkamispäivänä vain haalean plussan. Kun parhaimmillaan testin pitäisi näyttää plussa jo 4 päivää ennen menkkoja. Mutta tämä ei taida olla testin vika vaan kiinnittyminen oli tapahtunut mulla vasta myöhemmin ja siksi raskaushormonia ei vielä menkkojen alkamispäivänä ollut kovin paljoa veressä.

Yhteistyössä