Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Missä on Helmiina kananen, kot kot kot, pot pot pot,
Munimassa tietenkin, kot, kot KOOOOT.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Missä on Helmiina kananen, kot kot kot, pot pot pot,
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Missä on Helmiina kananen, kot kot kot, pot pot pot,
Tää olikin ihan uusi mulle.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Missä on Helmiina kananen, kot kot kot, pot pot pot,
Tää olikin ihan uusi mulle.
![]()
Mä voin laulaa sitä sulle jos sä haluat mieluummin että se soi ripiittinä sun päässä.Mutta en suosittele.
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Vois olla tuo miekkonen tuossa vaan hieman ihmeissään jotta nytkö mulla sitten ne viimosetkin pultit tipahti.Annan vieraille naisille numeroani jotka soittelee ja laulelee mulle Helmiina Kanasesta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kurkkaa YV![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Hillevi hiiri kosiomatkallaan a-haa, a-haa...
(juu, mä tiän et se on oikeesti Saku sammakko)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Hillevi hiiri kosiomatkallaan a-haa, a-haa...
(juu, mä tiän et se on oikeesti Saku sammakko)
Mä en saa mitenkään sitä sopimaan siihen rytmiin vaikka yritän... *pään rapsutushymiö*...