Soiko sulla joku biisi päässä? Jos, niin mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, eikä se lähde sieltä ikinä pois"...... Se jäi oikeesti soimaan MUN PÄÄHÄN...

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Hillevi hiiri kosiomatkallaan a-haa, a-haa...
(juu, mä tiän et se on oikeesti Saku sammakko)

Mä en saa mitenkään sitä sopimaan siihen rytmiin vaikka yritän... *pään rapsutushymiö*...

Sano se "Hillevi" silleen ihan sikanopeesti ja sitten sitä "hiiri" sanaa venytät :laugh:

Juurikin nuin. Mä oon puoli päivää laulanu sitä tolle meen 3+kk likalle. Ihme, et on ollu tänään hiukan kitinä...

Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...Mä tahtoo veivaa veivaa... mä tahtoo veivaa veivaa...

Yhteistyössä