söin aamupalaksi suklaata,ahdistaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Kyllä! Mun pitäis laihduttaa ja joka pvä uppoo herkkuja! :( Niin masentavaa ku en pääse tästä makeanhimosta.. En saanut illalla nukuttua ja valvoin 02 ja sain taisteltua vastaan en ahminut mitään! Nyt kun heräsin taas 06 enkä saanut nukuttua annoin periksi.. tulin koneelle ja uutisia lukiessa söin liikaa suklaata! höh, hetken mielihyvästä paha mieli loppupäiväksi!

Mä olen mooooonena päivänä syönyt suklaata aamiaiaseksi...ja ties vaikka söisin tänäänkin, en ole vielä asiaa pohtinut :D

Ota ihan rennosti vaan...se on VAIN ruokaa (tai siis suklaata), eli ei tässä nyt mistään elämää suuremmasta asiasta ole kyse. Syö sitten loppupäivä vähän keveämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
on vaan niin hitsin laiska! se kun on niin helppoa avata karkkipussi kun alkaa valmistaa jotain tai kuoria hedelmiä. Noloa! mut yritetään, TAAS

no oletko koittanut niitä kuivattuja hedelmiä?
vaatiihan se vähän vaivaa mutta ei niin paljon että olis ihan mahdotonta...
jos kaapissa on maustamatonta jugurttia ja pakkasessa marjoja niin niistä tulee hyvä makeanhimon tyydyttäjä, samaten jos on vaikka pilttipurkissa mangososetta...

Miksi niitä karkkipusseja yms. on kotona, jos makeanhimo tuollein iskee ja sit ahmii? Karsi ensimmäisenä ne pois talosta, niin ei ole mitä ahmia. Tilalle sitten hedelmiä yms. Jotkut kehuu, et kromi tabletit veis pahimman makeanhimon. En sit tiiä auttaako oikeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
on vaan niin hitsin laiska! se kun on niin helppoa avata karkkipussi kun alkaa valmistaa jotain tai kuoria hedelmiä. Noloa! mut yritetään, TAAS

jos kaapissa on maustamatonta jugurttia ja pakkasessa marjoja niin niistä tulee hyvä makeanhimon tyydyttäjä, samaten jos on vaikka pilttipurkissa mangososetta...

Kuivatut hedelmät lihottavat yhtä lailla kuin karkit.

Kun lakkaa ajattelemasta sitä ruokaa ja syömistä koko ajan, niin siitä tulee sellainen luonnollinen osa elämää (niinkuin sen kuuluisikin olla) ja tulee syötyä kuin huomaamatta vain nälkäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Kuivatut hedelmät lihottavat yhtä lailla kuin karkit.

no riippuu vähän määristä... mikä tahansa ruoka lihottaa jos syö liikaa...
ovat kuitenkin terveellisempiä kuin karkit..

on noita taas ilmaantunut kaapiin.. lahjaksi on tullu ja laivalta.. oon niitä kyl eteenpäinki jaellu. se on varmaan se mun moka kun yrittää olla syömättä juur mitään ni se on huono.....

Yhteistyössä