Soini pahoitti mielensä ja jäi sairauslomalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hah!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hah!

Vieras
Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Timo Soini (ps.) on kimpaantunut Kalevan pääkirjoituksesta, jossa kritisoitiin hänen toimintaansa valiokunnan johdossa.
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini on sivussa politiikan pelikentältä ainakin tämän viikon torstaihin saakka. Soinin eduskunta-avustaja kertoi Iltalehdelle lääkärin kirjoittaneen sairausloman tänään maanantaina.

Onko jossain sanottu, että johtuu tosta?
Voihan sillä olla ihan lenssu tms.
Mä toivon, että Soini saisi kipinän huolehtia itsestään (laihduttaa), jotta ei tulisi mitään ylimääräisiä juttuja tulevaisuudessa. Ja ei, en ole mikään PS:n kannattajana, vaan ihan ihmisnäkökulmasta tätä ajattelen.

Siis käsittämätöntä, että Soini vasta täyttää 50 v. Mun mies on 53, ja näyttää todella paljon nuorekkaammalta kuin Soini, ja häntä luullaankin usein päälle nelikymppiseksi. Paino vanhentaa kyllä monia todella paljon, kuten Soinia, ja tietty tuo vanhahtava neuvostoaikainen pukeutuminen ja hiustyyli.

[QUOTE="Mä";26310679]Siis käsittämätöntä, että Soini vasta täyttää 50 v. Mun mies on 53, ja näyttää todella paljon nuorekkaammalta kuin Soini, ja häntä luullaankin usein päälle nelikymppiseksi. Paino vanhentaa kyllä monia todella paljon, kuten Soinia, ja tietty tuo vanhahtava neuvostoaikainen pukeutuminen ja hiustyyli.[/QUOTE]

So?

Tarviiko kaikkien näyttää ikinuorilta? Eikö jokainen saisi olla sen näköinen kun haluaa? Vaatetusta ja hiustyyliä myöten.

Onko jossain sanottu, että johtuu tosta?
Voihan sillä olla ihan lenssu tms.
Mä toivon, että Soini saisi kipinän huolehtia itsestään (laihduttaa), jotta ei tulisi mitään ylimääräisiä juttuja tulevaisuudessa. Ja ei, en ole mikään PS:n kannattajana, vaan ihan ihmisnäkökulmasta tätä ajattelen.

On tosi kummallista, että vaimonsa on lääkäri ja puolueessa on vielä "personal trainer" Kike, eikä äijää saada kuntoon! No ne on ne suutarin lapsen kengät jne..

[QUOTE="Mä";26310679]Siis käsittämätöntä, että Soini vasta täyttää 50 v. Mun mies on 53, ja näyttää todella paljon nuorekkaammalta kuin Soini, ja häntä luullaankin usein päälle nelikymppiseksi. Paino vanhentaa kyllä monia todella paljon, kuten Soinia, ja tietty tuo vanhahtava neuvostoaikainen pukeutuminen ja hiustyyli.[/QUOTE]

Aijaa. Miten tää liittyy nyt aiheeseen?

Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Timo Soini (ps.) on kimpaantunut Kalevan pääkirjoituksesta, jossa kritisoitiin hänen toimintaansa valiokunnan johdossa.
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini on sivussa politiikan pelikentältä ainakin tämän viikon torstaihin saakka. Soinin eduskunta-avustaja kertoi Iltalehdelle lääkärin kirjoittaneen sairausloman tänään maanantaina.

Tuskinpa Soini jää lomalle stressin tai pienen mollaamisen takia. Uskoisin ukolla terveyden piiputtavan ihan oikeasti. Kymmenen vuotta jäljellä, ellei elämäntavat muutu ja paino putoa.

[QUOTE="vieras";26310691]So?

Tarviiko kaikkien näyttää ikinuorilta? Eikö jokainen saisi olla sen näköinen kun haluaa? Vaatetusta ja hiustyyliä myöten.[/QUOTE]

Ei, mutta eikö ihmisen ole hyvä pitää itsestään huolta, jotta olisi terve? Siittä on kyse. :)

Tarviiko kaikkien näyttää ikinuorilta? Eikö jokainen saisi olla sen näköinen kun haluaa? Vaatetusta ja hiustyyliä myöten.[/QUOTE]

Juu, Soini saa olla ihan sen näköinen kun haluaa. Hänen kehossaan jyllää metabolinen oireyhtymä ja Soini kuukahtaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta saa tietty olla ihan sen näköinen kun itse haluaa. Jess!

[QUOTE="vieras";26310743]Juu, Soini saa olla ihan sen näköinen kun haluaa. Hänen kehossaan jyllää metabolinen oireyhtymä ja Soini kuukahtaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta saa tietty olla ihan sen näköinen kun itse haluaa. Jess![/QUOTE]

Niin. Oliko tää sulle uusi oivallus?

[QUOTE="vieras";26310888]Nyt selvisi miksi vihreät kannattavat ihmisten murhaamista: Soinista pitää päästä eroon tavalla tai toisella.[/QUOTE]

Olet taas päässyt tapasi mukaan omalle "asialinjallesi" :)

Mitä kertoo ihmisestä se, että ilakoi toisen huonolla terveydellä ja suorastaan toivoo ennenaikaista kuolemaa?

Kuka niin on tehnyt? Kyllähän sen nyt jokainen voi nähdä Soinin kuvasta, että hän on liian lihava. Silloin elimistö on kovilla.

Taas sinä teit tuon tulkinnan, että "suorastaan toivoo ennenaikaista kuolemaa". Sehän on perseestä revitty tulkinta. Taas kerran.

[QUOTE="vieras";26310904]

Taas sinä teit tuon tulkinnan, että "suorastaan toivoo ennenaikaista kuolemaa". Sehän on perseestä revitty tulkinta. Taas kerran.[/QUOTE]

Persut tekee persetulkintoja :laugh:

Pitäisikö kaikkien pitää sellaisista ihmisistä, joilla karvat tursuavat korvista, pulisongit rehottavat ja tukka on aina rasvainen. Pukeutuminen on suttuista ja ryppyistä ja pipo pässä puvunkin kanssa. Miksi?

Yhteistyössä