Soinin uusin aivopieru!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28395816]Lopeta nyt jo. Lähde ulos happihyppelylle, niin rauhoitut. Tuostahan jo sekoaa, kun koko ajan on vaan netissä.[/QUOTE]

Tottakai ulkoilma tekee hyvää. Samoin tekee hyvää kirjoittaa sairaita asioita vastaan terveen järjen puolesta. Ottaako päähän kun kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;28396833:
Homoseksuaalisuus on ihan luonnollista. Ihminen ja erityisesti papit ovat siitä luonnottoman tehneet.

Homous on luonnotonta ja sellaisena pysyy, sen tajuaa jokainen järkevä ihminen paitsi aivopestyt homopropagandan uhrit. Tätä on turha jatkaa, jokaisella on mielipiteenvapaus ja en ole homomyönteinen enkä suostu muuttamaan kantaani jonkun Setan naurettavien kampanjoiden ja muun propagandan takia. Sinull on oikeus mielipiteeseesi ja minulla myös vaikkei se olekaan mikään homomyönteinen.

Homous on luonnotonta ja sellaisena pysyy, sen tajuaa jokainen järkevä ihminen paitsi aivopestyt homopropagandan uhrit. Tätä on turha jatkaa, jokaisella on mielipiteenvapaus ja en ole homomyönteinen enkä suostu muuttamaan kantaani jonkun Setan naurettavien kampanjoiden ja muun propagandan takia. Sinull on oikeus mielipiteeseesi ja minulla myös vaikkei se olekaan mikään homomyönteinen.

Latentti..

Minua ole kukaan aivopessyt. Setan tiedän juuri ja juuri. Yhden homon tiedän, hän on ihan järkevä ihminen.

Toi luonnottomuusjuttu, se vasta onkin aivopesua. Ihan turha puhua jostain "terveestä järkestä" tässä kohtaa.

Tähän on myös ihan turha sekoittaa mielipiteenvapaus, kyseessä on ihan puhtaasti toisen ihmisen kunnioittaminen sellaisena kuin hän on.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras";28395819]No samaapa vois sanoa sulle , kultaseni:D Taidta tietää mistä puhut(sekoamisesta):) On kuule muutakin elämää kuin tämä palsta. Vai onko sulla muuta?[/QUOTE]

flip.gif

Yhteistyössä