U
unikuu108
Vieras
lisäksi vegaaniliiton sivuilla on tieto kasvisyönnistä ja siihen liittyvistä asioista.
http://www.vegaaniliitto.fi/
http://www.vegaaniliitto.fi/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mä suosittelen ostamaan/lainaamaan kirjastosta hyvän kasviskeittokirjan ja lukemaan sieltä hyviä ja täyspainoisia reseptejä ruokiin joilla voit ruokkia myös lapsesi ilman puutostiloja.
syötkö lisävitsuja? B12 vitamiinia? entä lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Anette:miksi te ette käytä ruokakermaa? mitä pahaa siinä on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anette:miksi te ette käytä ruokakermaa? mitä pahaa siinä on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gf:Mikä ihme tuo riisihässäkkä oikein on?Riisiä, ruokakermaa ja PAKASTEvihanneksia? :x Kyllähän mä söisin jos oikeasti kaapissa ei muuta olis, mutta en kyllä päästäisi tilannetta noin pahaksi.
Täysjyväriisiä, TUOREITA kasviksia (esim parsakaali, porkkana, sipuli, paprika), kananmunaa + soijasuikaleita, pannulla öljyn kanssa nopea paistaminen keittämisien jälkeen. NAM.
Alkuperäinen kirjoittaja gf:Mikä ihme tuo riisihässäkkä oikein on?Riisiä, ruokakermaa ja PAKASTEvihanneksia? :x Kyllähän mä söisin jos oikeasti kaapissa ei muuta olis, mutta en kyllä päästäisi tilannetta noin pahaksi.
Täysjyväriisiä, TUOREITA kasviksia (esim parsakaali, porkkana, sipuli, paprika), kananmunaa + soijasuikaleita, pannulla öljyn kanssa nopea paistaminen keittämisien jälkeen. NAM.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja gf:Mikä ihme tuo riisihässäkkä oikein on?Riisiä, ruokakermaa ja PAKASTEvihanneksia? :x Kyllähän mä söisin jos oikeasti kaapissa ei muuta olis, mutta en kyllä päästäisi tilannetta noin pahaksi.
Ja kertokaas vielä mitä pahaa siis on niissä pakastevihanneksissa?
Muuhun en ota kantaa mutta riisiin ei saa sotkeä mitään vihanneksia. Varsinkin riisin sekaan tungettu he-ma-pa on kam-mot-ta-vaa!Alkuperäinen kirjoittaja Anette:keitettyä riisiä, jonka sekaan laitetaan pakastevihanneksia
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:No söisin.. ihme nipoja täällä taas |O
Alkuperäinen kirjoittaja kasvis:Pakastevihanneksissa ei ole sitä makua, mikä tuoreista löytyy. Niissä ei myöskään ole yhtä paljon suojaravinteita tallella.
Mutta yhtä surullista luettavaa kuin tämä ketju on, ovat myös nämä "mitä teillä syödään tänään" ketjujen nakkia,muusia ja kurkkusiivuja -äidit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Minusta tuntuu, että olen ihan hakoteillä ruoanlaitossa. Lähes kaikki mielestäni normaali on täällä palstalla ehdottomasti kiellettyjen listalla. Peruna, riisi, makarooni, vaalea leipä, levitteet, makkarat, marinoitu liha, ruokakerma, lihaliemikuutiot, maustetut jogurtit, mehut ja pakastevihannekset... Mitä vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Minusta tuntuu, että olen ihan hakoteillä ruoanlaitossa. Lähes kaikki mielestäni normaali on täällä palstalla ehdottomasti kiellettyjen listalla. Peruna, riisi, makarooni, vaalea leipä, levitteet, makkarat, marinoitu liha, ruokakerma, lihaliemikuutiot, maustetut jogurtit, mehut ja pakastevihannekset... Mitä vielä?