soitetaanko pankista lauantaisin?outoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja op
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

op

Vieras
kun oli eilen tullut puhelu op-pohjola pankista ja sen jälkeen viesti että op-pohjola pankista olivat tavoitelleet luottokorttiin liittyen ja soita takaisin tai laita tekstiviesti? outoa minusta vai tekeekö ne niin?on mulla luottokortti mut ei pitäs olla ongelmia sen kans. ja kun lauantaina soitteli?

Soitto puhelinpalvelusta

Voit saada meiltä puhelun, jonka aikana kerromme OP-Pohjola-ryhmän keskittämiseduista ja kartoitamme elämäntilanteeseesi sopivat pankkipalvelut.

Tunnistat soiton tulevan valtakunnallisesta OP 0100 0500 puhelinpalvelusta seuraavista seikoista:

Soitamme sinulle numerosta 010 253 6090
Soiton ajankohdat ovat ma- pe klo 9.00-20.30

Ei soita. Ja jos soittaisivat, eivät kertoisi mistä kyse mihinkään vastaajaan saati että pyytäisivät tekstaria laittamaan. Pelkkä soittopyyntö olisi vastaajassa. Huijareita. Älä missään nimessä soita takaisin. Noistahan on ollut juttua, että takaisinsoittaminen voi maksaa satoja euroja.

Tekstiviesti vai? Vai viesti minne?
Tarkista numero mistä ovat soittaneet.

Laittaisin ehkä verkkopankin kautta viestiä konttorille ja tarkistaisin asian.
Ehkä voisin jopa soittaa, mutta mitään tietoja en siinä puhelimessa antaisi (utelias, jos numero ihan normaalin näköinen)

no siis sen verran on että tiijän et luottokortti ylitty mut maksulappu tuli ja eräpäivä siinä 24päivä. mut tosi outoa et lauantaina soittaa sieltä ja laittaa tekstarin et op pohjola pankki yritti tavoitella luottokorttiin liittyen vastaa tähän tekstarilla tai soita? numero joku 03040...jne...on sen alkuisia numeroita op sivuilla mut en kyllä siihen soita maanantaina vaan siihen mikä laskussa on. onko sitten luottokorttipaikka op pohjolassa lauantaisin auki?kukaan vaan ei oo kuullu et lauantaisin soittelee?

Tekstiviesti vai? Vai viesti minne?
Tarkista numero mistä ovat soittaneet.

Laittaisin ehkä verkkopankin kautta viestiä konttorille ja tarkistaisin asian.
Ehkä voisin jopa soittaa, mutta mitään tietoja en siinä puhelimessa antaisi (utelias, jos numero ihan normaalin näköinen)

joo siis puhelun jälkeen tuli tekstari että op pohjolapankista soiteltiin ja tavoiteltiin luottokorttiin liittyne. soita tähän nuemroon tai vastaa tekstiviestilä. en todellakaan vastaa.. soitan maanantaina ja kysyn oliko tavoitellu. ja siihen numeroon mikä laskussa on. ei oo verkkopankkitunnuksia kun se on se k-plussa mastercard.

apua...ne oli eilen soittanu vartiavaille 12...minustakin outoa et tekstiviestillä ois pitäny vastata jotain?tai ottaa yhetyttä tai soittaa..poistin numerot ja viestin..

apua...ne oli eilen soittanu vartiavaille 12...minustakin outoa et tekstiviestillä ois pitäny vastata jotain?tai ottaa yhetyttä tai soittaa..poistin numerot ja viestin..

Koskaan, normaalissa tapauksessa kun ovat op:sta soitelleet eivät ole jättäneet vastaajaan viestiä taikka lähettäneet tekstiviestiä.
Mitä pyysivät ilmoittamaan siinä tekstiviestissä? Tai laita viestiä että voi nyt soittaa...
Oudolta kyllä kuulostaa.. ehkä kannattaa tosiaan odottaa huomiseen ja soittaa pankkiin sitten.

[QUOTE="vieras";26939329]Voi olla että sun korttisi on ollut jossain väärinkäytösepäilyssä ja ne yrittää nyt sulkea korttia. Jos soitat niin soita OP:n normaaliin puhelinpalveluun.[/QUOTE]

Joo, tämä tuli mullekin mieleen. Veljellä oli kopioitu kortti bensa-automaatilla ja sai soiton, että nyt on tehty korttiostoksia yhtäaikaa kahdessa eri maassa ja kortti suljetaan. Joka tapauksessa kortti olisi suljettu vaikka eivät veljeä olisi saaneet kiinni, mutta en tiedä olisiko tällaista viestiä voitu jättää sitten samalla vastaajaan niin ei tarvitsisi miettiä mikä soitto nyt on kyseessä?

Pääasiahan on että mikäli soitetaan niin et anna mitään tietoja puhelimessa, siis tunnuksia, hetuakaan edes.

Soitto puhelinpalvelusta

Voit saada meiltä puhelun, jonka aikana kerromme OP-Pohjola-ryhmän keskittämiseduista ja kartoitamme elämäntilanteeseesi sopivat pankkipalvelut.

Tunnistat soiton tulevan valtakunnallisesta OP 0100 0500 puhelinpalvelusta seuraavista seikoista:

Soitamme sinulle numerosta 010 253 6090
Soiton ajankohdat ovat ma- pe klo 9.00-20.30

itse olin tuolla töissä 5v sitten ja meillä oli lauantaisinkin työvuoroja kyllä.

pyysivät vain ottamaan yheyttä viestillä jos puhelua voi vastaanottaa? no soitan huomenna. torstai iltana oli myös soittanut puoli kasilta ja sit perjantaina ei soitellu. mut taas eilen soitteli.

no niin se numero on tälläinen: +358306035653. ja soitin niin nauhoitus kuuluu että ok laskutuspalvelu jotain ja palvelee ma-to 9.20.00 ja perjataisin...ja sit menee kii ja alkaa piippaan..outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap..asiaa vielä..;26939527:
no niin se numero on tälläinen: +358306035653. ja soitin niin nauhoitus kuuluu että ok laskutuspalvelu jotain ja palvelee ma-to 9.20.00 ja perjataisin...ja sit menee kii ja alkaa piippaan..outoa...

Taitaa nyt OK-perintätoimisto sua tavoitella. Mulle soitti viime viikolla tuolta OK-perinnästä ja numero on muuten sama mutta kaksi viimeistä numeroa on 20. Ja ne kyllä voivat soitella iltaisellakin ja lauantaisin.

Kyllä voi soittaa. Jos joku automaatti on kopioinut sinun korttisi ja sitä kopiota on koitettu käyttää ulkomailla siinä vielä onnistumatta, voivat soittaa pankista ja kysyä, oletko käyttänyt korttiasi tänään Malagassa? Siis silloin voivat soittaa ja kysyä, mutta mitään tunnuslukua tms he EIVÄT kysy.

On mulle tullut kans soittoa ja jopa tekstaria OP:lta ja juurikin koskien tietoa, että mun kortti oli kopioitu ja sillä yritetty ostella jo vaikka ja mitä. Halusivat saada mut mahd. pian kiinni, jotta kortti pystyttiin sulkemaan.

[QUOTE="Asiakas";26939250]Ei soiteta. Ottavat kyllä kirjeitse yhteyttä, jos on jotakin häikkää, ja ei ainakaan lauantaina.[/QUOTE]

Jaa. Mulle ainakin soitettu pankista lauantaina ja nimenomaan Osuuspankista. Olin kyllä tosi ärtynyt kun olin viettämässä mukavaa kesäviikonloppua kaverin mökillä ja ehdin jo pelätä jotain työpuhelua tms. Tästä siis joitain vuosia aikaa, nykyään olen nordean asiakas.

Yhteistyössä