A
ap.
Vieras
Kun minusta tuntuu, että ei yleensä soitella vuokranantajalle... ja minun mielestä vuokranantaja ei ole millään tavalla kuuluva minun sosiaalitoimistossa asiointiin. Ei sille kuulu mistä minä rahat vuokraani saan. Ja toisinpäin eli minun mielestäni sossulle ei kuulu minun ja vuokranantajan tekemät keskinäiset sopimukset. Eikö se riitä, että olen toimittanut sossuun vuokrasopimuksesta kopion?
Ja niinpä vaan viimeksikin sanoivat, että soittavat vuokranantajalle kysyäkseen minun ja vuokranantajan yhteisestä sopimuksesta, että minä maksan maalit ja saan vähentää ne vuokrasta... en edes ymmärrä miksi sossu haluaa tietää onko tätä sopimusta tehty. Sossu maksaa minulle toimeentulotuen ja minä maksan vuokranantajalle vuokrani.
Vai mitenkäs se teillä muilla sossun asiakkailla menee?
Ja niinpä vaan viimeksikin sanoivat, että soittavat vuokranantajalle kysyäkseen minun ja vuokranantajan yhteisestä sopimuksesta, että minä maksan maalit ja saan vähentää ne vuokrasta... en edes ymmärrä miksi sossu haluaa tietää onko tätä sopimusta tehty. Sossu maksaa minulle toimeentulotuen ja minä maksan vuokranantajalle vuokrani.
Vai mitenkäs se teillä muilla sossun asiakkailla menee?