Soitimme välittäjälle yhdestä talosta ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa nipottamista :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa nipottamista :)

Vieras
pyysimme esittelyä. No, hän sitten lupasi kysyä omistajilta ja soittaa takaisin. Eilen hän soitti ja sanoi, että jos pääsette keskiviikkona klo 16.
Nyt katsoin etuovesta ko. taloa ja siinä on huomenna tuohon aikaan yleinen esittely (ensiesittely).
Ei siinä mitään, mutta me olisimme halunneet ihan hlökohtaisen esittelyn, niin ettei muita ole paikalla.
Ehkä mä olen vähän nipo, mutta rupes ärsyttämään.

Miksi ihmeessä tarviitte henk. koht esittelyn?
Se on ensinnäkin talossa asuville hitonmoinen duuni roudata lapset ja elukat pihalle ain kun joku tahtoo erikseen tulla katsomaan taloa. Ja jos talosta on tullut paljon soittoja jo nyt, niin miksi ihmeessä välitä ravaisi joka päivä näyttämässä sitä yhtä ja samaa kohdetta monella eri perheelle kun yhtä hyvin kaikki voi tulla samaan aikaan.
Nipo olet tosiaan.

Kun myytiin noin vuosi sitten asuntoamme, niin kyllä yksi pariskunta sitä kävi katsomassa ennen ensiesittelyä. Eli ei mikään mahdottomuus ole tuo henk. koht. näyttö. Taisi olla yhteensä noin 6 yleistä näyttöä ja 3-4 henkilökohtaista. Itse asiassa tuo ensimmäinen pariskunta kävi katsomassa suntoa 3 kertaa eli olivat todellakin kiinnostuneita ja laittoivat omansa jo myyntiin samalle välittäjälle! Eivät asuntoa kuitenkaan saaneet, kun saatiin parempi tarjous toisilta :wave:

Me käytii kans kattomas tätä meiän nykystä taloa ennen ensiesittelyä. Käytii perjantaina, kun ilmotus lehdessä oli sunnuntaina. Sitte vaan ilmotettii välittäjälle, ennen ns. virallista esittelyä, että otetaan tämä. :) Oli tullu ihmettelyä, että kuin se on myyty, kun nyt on vasta lehdessä. Mutta välittäjä sano, että talo on ollu netissä jo aikasemmin myynnissä, jotta näin... ;)

Meillä ainakin näytetään taloa mielellään ennen ensiesittelyäkin, mutta kaikki tarjoukset mitä tulee niin ovat voimassa kunnes ensiesittely on pidetty, paitsi jos tulee täyden rahan tarjous. Eli takoitus on saada talosta paras mahdollinen hinta ja kohtuullisella myyntiajalla. Jos kohdetta myy yksi ainoa välittäjä, niin silloin hän voi pitää esittelyt kun hänelle itselle sopii, koska kukaan muu ei myy kohdetta sillä välin.

Yhteistyössä