P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset useimiten lintsaavat krapuloissaan duunista väittäen että lapsi on sairaana, vaikkei olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta otanko asian puheeksi vielä vai annanko olla?
Mua oikeesti harmittaa tosi paljon ja itkunkin tirautin kun tuli niin pahamieli.
ajattelin, et jos laittaisin sähköpostia sille mun esimiehen esimiehelle ja kertoisin miten hän suhtautui...?
Alkuperäinen kirjoittaja p:Aika usein olet mun mielestä ollut poissa työstä, en sanoisi vähäiseksi sairasteluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja nea:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta otanko asian puheeksi vielä vai annanko olla?
Mua oikeesti harmittaa tosi paljon ja itkunkin tirautin kun tuli niin pahamieli.
ajattelin, et jos laittaisin sähköpostia sille mun esimiehen esimiehelle ja kertoisin miten hän suhtautui...?
sanotko että hän esitti lisäkysymyksiä kun ilmoitin olevani lapsen takia poissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta otanko asian puheeksi vielä vai annanko olla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nea:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta otanko asian puheeksi vielä vai annanko olla?
sanotko että hän esitti lisäkysymyksiä kun ilmoitin olevani lapsen takia poissa?
Eli totesi" että aika usein noi sun lapset sairastaa, mikäs sillä nyt on?" Ja "oletko nyt ihan varma ettet voi tulla huomenna töihin"
En voi, kun lapsella kuumetta 39.
Alkuperäinen kirjoittaja p:Aika usein olet mun mielestä ollut poissa työstä, en sanoisi vähäiseksi sairasteluksi.
Oletko kuitenkin useammin pois töistä kuin n emuut pienten lasten äidit? Työnantaja kun voi vähän ihmetellä, että miksei niillä muilla ole sitten yhtä paljon poissaoloja kuin sulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja ei kai se(KIN) oli minun vikani, että työnantaja ei PIDÄ sijaisia tai järjestä niitä. En minä ole ainoa nainen meidän työpaikassa jolla on pieniä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mll hoitaja 8e/tunti..
on luotettava ja koulutuksen saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja ei kai se(KIN) oli minun vikani, että työnantaja ei PIDÄ sijaisia tai järjestä niitä. En minä ole ainoa nainen meidän työpaikassa jolla on pieniä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oletko kuitenkin useammin pois töistä kuin n emuut pienten lasten äidit? Työnantaja kun voi vähän ihmetellä, että miksei niillä muilla ole sitten yhtä paljon poissaoloja kuin sulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja ei kai se(KIN) oli minun vikani, että työnantaja ei PIDÄ sijaisia tai järjestä niitä. En minä ole ainoa nainen meidän työpaikassa jolla on pieniä lapsia.
Noh, tosiasia kuitenkin on, että sulla on oikeus olla pois töistä, jos lapsesi sairastaa. Sinuna antaisin asian olla, mitään sähköposteja en alkaisi pomolle laittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja muu:Miettikääs mitä mll lastenvahti maksaa, onko luotettava, mahdollisesti täysin vieras ym? Mummot ja sukulaiset voivat olla kaukana. Voi hitsi, ei kaikilla TYÖ mene sairaan lapsen edelle!Sitten vain ne asiakkaat odottavat. Mielestäni on esimiehen tehtävä palkata sijainen kyseiseen tehtävään. Kouluttaisi jonkin siihen varalle, vai mitä?