H
huoli
Vieras
Eli minä asun etelä-suomessaja entinen mieheni 20-v takaa Oulussa.
Hän sairastaa skitsofreniaa (välillä tod.huonona)
Nyt hän on sekoillut facebookissa ja puhelimitse monta päivää yhtäsoittoa.Eli esim eilis-illasta lähtien olen saanutsamaasekoa multimediaviestiä yön ja päivän aikana yli 60 kpl(Taas tuli)...
Facebook -jututkin on kaikki Jumalasta,Hitleristä ym...tätä rataa.
Laitoin hänen veljelleen la.-iltana viestin että mitäs sille XXXXkuuluu,että pitäiskö hoitoon saada.sain vastaukseksi että eivät ota sairaalaan kun ei ole paikkoja.
Nyt puolisen tuntia sitten soitin Oulun hätäkeskukseen ja käskin käymään ...edes katsomaan tarvitseeko sairaala-apua.
Pe illalla oli XXXX mukaan siellä poliisit käyneet ja vieneet puntarin? ja terät?..(siis mitä nuo ovat?)
Mies välillä niin huonossa kunnossa että on suljetulla pakkovöissä.
Miten saan puhelimeen eston ,että näitä viestejä ei tule?
Ja soitinko turhaan?
Hän sairastaa skitsofreniaa (välillä tod.huonona)
Nyt hän on sekoillut facebookissa ja puhelimitse monta päivää yhtäsoittoa.Eli esim eilis-illasta lähtien olen saanutsamaasekoa multimediaviestiä yön ja päivän aikana yli 60 kpl(Taas tuli)...
Facebook -jututkin on kaikki Jumalasta,Hitleristä ym...tätä rataa.
Laitoin hänen veljelleen la.-iltana viestin että mitäs sille XXXXkuuluu,että pitäiskö hoitoon saada.sain vastaukseksi että eivät ota sairaalaan kun ei ole paikkoja.
Nyt puolisen tuntia sitten soitin Oulun hätäkeskukseen ja käskin käymään ...edes katsomaan tarvitseeko sairaala-apua.
Pe illalla oli XXXX mukaan siellä poliisit käyneet ja vieneet puntarin? ja terät?..(siis mitä nuo ovat?)
Mies välillä niin huonossa kunnossa että on suljetulla pakkovöissä.
Miten saan puhelimeen eston ,että näitä viestejä ei tule?
Ja soitinko turhaan?