Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:älä nyt hyvä ihminen yöllä soittele! mee nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Puoli kolmelta se on ollut baarissa ja halunnut panolle. Nyt se on vaimonsa vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Puoli kolmelta se on ollut baarissa ja halunnut panolle. Nyt se on vaimonsa vieressä.
mä luulen että sen ikäisellä oo vaimoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Puoli kolmelta se on ollut baarissa ja halunnut panolle. Nyt se on vaimonsa vieressä.
mä luulen että sen ikäisellä oo vaimoa![]()
Herran jestas! Suojaikäraja on 16v.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Tuohon aikaan soittelee vaan seksinjanoiset alkoholistit B)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Tuohon aikaan soittelee vaan seksinjanoiset alkoholistit B)
*kokemusken syvä ääni kertoo* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tässä taas mietin et pitäskö riipasta tänään sellaset kännit et näppäilee pinkoodin 3 väärin ja sit soitetaan frendin kans kyykkypissalta dna:lle...
numerotiedustelu: "shaisko shellaiselle DEEEÄNAALLA joka on oikea ihminen ainii antheeks ku ollaan näin phäissään...."
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mun tekis mieli sellaista känniä mutta ei, tässä odotellaan että synnytetäänkö tänä yönä vai vasta torstaina. ja valkkaripullokin on tyhjä |O
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tässä taas mietin et pitäskö riipasta tänään sellaset kännit et näppäilee pinkoodin 3 väärin ja sit soitetaan frendin kans kyykkypissalta dna:lle...
numerotiedustelu: "shaisko shellaiselle DEEEÄNAALLA joka on oikea ihminen ainii antheeks ku ollaan näin phäissään...."
mun tekis mieli sellaista känniä mutta ei, tässä odotellaan että synnytetäänkö tänä yönä vai vasta torstaina. ja valkkaripullokin on tyhjä |O
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mun tekis mieli sellaista känniä mutta ei, tässä odotellaan että synnytetäänkö tänä yönä vai vasta torstaina. ja valkkaripullokin on tyhjä |O
Mitä jos synnytetään nyt ensin ja sitten vasta taas vongataan miehiltä...