Soitti rikospoliisi uudelleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Tässä ketju jota asia siis koskee;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1325882

Huomenna pitää mennä antamaan lausunto.
Ette ikinä arvaa mitä tein!

Otin tämän tekijän numeron selville ja laitoin viestillä että mie oon sen ilmiannon tehny!

Mun olo helpotti,nyt ei tarvi jännittää että missä vaiheessa se saa tietää.Kuitenkin se saa,poliisi sanoi että kiistää siihen malliin..

Eli oikeusjuttu tuosta tulee.Mua helpotti. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ohhoh ...onkos vastannu mitää....

Ei ole,just vasta tuon tein... :ashamed:

Oon varmaan hullu mutta en jaksa stressiä ja jännitystä että missä vaiheessa se saa tietää,tuli olo et helpottaa jos kerron reilusti...ja niin helpotti. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin poliisi tarvitsi todistajaa? Eivätkö he saaneet kuskia itseteossa kiinni eli kännissä ajamassa?

Lue tuo ketju...mä oon todistaja joka näki et mies ajoi ja nousi ratin takaa,näin kun päästeli välissä väärää kaistaa jne...

Mies ehti nousta autosta-puhalsi huimasti.Mä todistan että näin sen ajavan. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin poliisi tarvitsi todistajaa? Eivätkö he saaneet kuskia itseteossa kiinni eli kännissä ajamassa?

Luki tuossa toisessa ketjussa, eli poliisi ei saanut kuskia itse teossa kiinni, tarvitaan ap:n todistus.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
just, ois kannattanu miettiä pari kertaa ennenkuin sen teit..

Mutta hermo paine pelon takia on niin kova...yksinkertaisesti en jaksa sitä.Mitään ei pysty tehdä,mihinkään ei pysty keskittyä. :'( :'( Pelon takia.

Nyt pystyn,tulkoot teilaamaan vaikka heti mutta mun olo helpotti mun ei tarvi enää pelätä että jos se saa tietää,jos jään kiinni..jne.

Luin ton sun aiemman ketjun, ja hui kauhee! Tiedä mitä se voi tehdä. Mä en uskaltais liikkua mihinkään, enkä päästää lapsia ulos. Jos on oikeesti niin hullu kuin kerroit, niin sehän voi nyt tehdä mitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Ja nyt jo alkaa sitte uhkailla niin saan näyttää heti viestit,huomenna kun mun pitää mennä se lausunto antamaan.

Ai vastasko sun viestiin? Joo, kannattaa ehdottomasti säilyttää kaikki viestit ja jos mahdollista niin puhelut nauhoittaa myös..

Oot kyllä aika kova mimmi. Meidän kaikkien pitäs toimia noin (ilmiantaa rattijuopot) ja on ihan pepusta, ettei poliisi pysty suojeleen todistajaa. Jotenkin en kyl usko, että se sulle mitään tekeen se rattijuoppo, kiinnihän se siitäkin tihutyöstä heti jäis. Pysy lujana, sisko!

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Ja nyt jo alkaa sitte uhkailla niin saan näyttää heti viestit,huomenna kun mun pitää mennä se lausunto antamaan.

Ai vastasko sun viestiin? Joo, kannattaa ehdottomasti säilyttää kaikki viestit ja jos mahdollista niin puhelut nauhoittaa myös..

Ei vastannu,mulla oli tuossa näköjään kirjoitus virhe,piti lukea "Jos.." :)

no, toivottavasti sulla on iso koira.
me käytiin kerran asehippasten takia rosiksessa, uhkailijan kaverit veti herneet nenään, seurailivat mua jne, mä sit päädyin siihen etten enää poistunu kotoo ilman koiraa.
Ekan kerran ku pääsivät yllättämään ni koira onnistu toisen niistä säikyttämään paskahalvauksen partaalle, toinen tarvihti vähän lisää viel että seki jätti rauhaan..
mut kuitenkin vaihdettiin loppujenlopuks paikkakuntaa kun en jaksanu enää kytätä selän taakse ja pelätä kotona koska ne tulee kirveen kanssa ovesta läpi.