V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tarkistin tuon ennen omaa testiä, kun olen tällainen multiallergikko, niin sanoivat että ei sekoiteta mehuun tai mihinkään, vaan se on ihan vaan vettä ja jotain liuosta.Alkuperäinen kirjoittaja menossa myös;21944593:TIETÄÄKÖ JOKU mitä se mehu/litku sisältää? Millaista mehua yms? Voiko sen glukoosin tarvittaessa sekoittaa mihin vaan? Mä olen myös menossa, "vain" siksi, että painoindeksi hieman yli 25. Mutta mulla on syömiset ja juomiset terveyden vuoksi muuten tosi tarkkoja ja mietityttää, että mitä ne aikoo mulle juottaa..
Alkuperäinen kirjoittaja menossa myös;21944593:TIETÄÄKÖ JOKU mitä se mehu/litku sisältää? Millaista mehua yms? Voiko sen glukoosin tarvittaessa sekoittaa mihin vaan? Mä olen myös menossa, "vain" siksi, että painoindeksi hieman yli 25. Mutta mulla on syömiset ja juomiset terveyden vuoksi muuten tosi tarkkoja ja mietityttää, että mitä ne aikoo mulle juottaa..
Toivottavasti tää on vaan provo. Vaikka onhan meitä moneen junaan.
No ohhoh...mä herään aamulla klo 6:30-7:30, ulkoilutan koirat, lähetän esikoisen kouluun, herätän pienet, syötän heille aamupalan, sitten touhutaan päivän touhuja ja ulkoillaan, teen heille lounaan, syötän, laitan päikkäreille ja tuossa klo 12-13 pintaan sitten syön aamupalan.
Jotta koitahan nyt vaan saada asenne kohdilleen...kyllä sä siitä selviät jos päätät selvitä![]()
Syöt AAMUpalan? alkuiltapäivästä? Eiköhän se silloin ole jo myöhäinen lounas..
Meillä lähetetään tän vuoden alusta kaikki, aiemmin oli vain riskiarvioinnin perusteella ja yli BMI25 olevat. Enpä itse ole käynyt kahdesta aiemmasta kun ei ole kumpaakaan edellä mainittua ja nyt pitäisi mennä tästä kolmannesta. Verovarojen tuhlausta minusta tälainen kaikenvaralta testaus, itse en ajatellut mennä. Varmistelun varmistelua jos haluaa tehdä niin pitäisi käydä ultrassa päivittäin.