Sokerointi ensimmäistä kertaa raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvoista eroon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karvoista eroon

Vieras
Rv 30 menossa ja halusin alapään karvoituksen siistimmäksi ja nyt tuli hyvä tarjous vastaan. Oon aina haaveillut, että menisin tekemään sokeroinnin kun höylätessä tulee aina näppyjä (ja kyllä olen koittanut eri vaahtoja, ajanut uusilla terillä ja käyttänyt sitä viilentävää geeliä ja silti ne näpyt tulevat). Näppyjen vuoksi en nyt raskausaikana ole siistinyt kuin muutaman kerran ja viimeksi kun siistin alkoi olla jo hankalaa mahan vuoksi.

Mielipiteitä siis siitä kannattaako nyt raskaana mennä sokerointiin kun aiempaa kokemusta ei ole vai pitäisikö odottaa siihen, että lapsi on syntynyt ja paikat palautuneet?

En usko, että sokeroinnista raskausaikana on mitään haittaa. Aine on tosiaan ihan puhdasta sokeria ja kyllähän se karvojen repiminen sattuu, mutta tuskin sentään synnytystä käynnistää. ;)

Jotkut sanoo, että vahaus ja sokerointi sattuu enemmän raskausaikana, kun iho tuppaa olemaan herkempi. Mutta jos kipu ei pelota, siitä vain. Itse nyt raskaana olen rehottanut ihan vapaasti... ;) (En tosin ole kamalan karvainen muutenkaan.)

Yhteistyössä